Støtte til Vårt Lands redaksjonelle profil. Initiativtakere er Aud V. Tønnesen og Birgitte Lerheim.

Avisen Vårt Land er landets ledende avis innen kirke- og religionsfeltet. I økende grad blir avisens stemme hørt og regnet med også på politikk-, kunst- og kultur-feltene. Dagens profil og brede gjennomslag er resultatene av et målrettet og langsiktig arbeid, og er blitt betydelig styrket under Åshild Mathisens redaksjonelle ledelse. Vi som skriver under er engasjert i et eller flere av feltene og leser jevnlig avisen. Vi vil med dette uttrykke støtte til avisens redaksjonelle og faglige profil under Mathisens ledelse og et håp om at det fortsatt vil være plass til en slik avis i det norske medielandskapet.

Birgitte Lerheim og Aud Valborg Tønnessen    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.