Støtte for gamle kantine regler

Når du skriver under på denne så støtter du gamle kantine regler, de nye kantine reglene nekter spesefike personer å grupper å sitte i kantinen noen dager i uken. Personer sitter på gulvene i gangen å på toalettene. Dette burde være uakseptabelt. Alle burde ha rettighetene til å sitte i kantinen alltid. så om du støtter dette skriv under å hjelp oss å skape skolen bedre igjen. Vennligst ikke skriv tull, dette er en viktig sak som tas opp senere. deres komentarer er deres meninger å brukes som hjelp mot denne saken. VIKTIG! (dere må gå inn å verifisere mailen deres, uten dette funker ikke stemmen deres). Takk for deres stemme:)

Hvorfor du burde signere: En åpen tilgang til kantinen opprettholder prinsippet om individuell frihet, støtter varierte læringsstiler og styrker fellesskapet. Dette ville demonstrere skolens forpliktelse til inklusivitet og skape et positivt læringsmiljø.

Elever på ris skole og andre skoler med eventuelle samme regler    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Elever på ris skole og andre skoler med eventuelle samme regler fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.