SKATEPARK OG KLATREPARK PÅ SPONGDAL

Gamle Spongdal Skole fremstår i en så dårlig forfatning at den er til fare for de som ferdes der. Skolen minner mest om en scene fra et krigsherjet land. Vi krever at Trondheim Kommune gjør noe med saken. Slik skolen fremstår i dag, bør den rives. Det kan vurderes om deler av den kan renoveres. skateboarder-doing-crooked-grind-trick-260nw-1178717125.jpgUngdom ferdes der på kveldstid, og det har vært flere uheldige episoder. Vi krever at tomta til gamle Spongdal Skole brukes til å gjøre noe for barn og unge på Byneset. Slik kan gammelskolen bli et sted hvor barn og unge kan utfolde seg på en positiv måte. Vi ønsker en skatepark (jmf Klæbu) og klatrepark. Vi er kjent med reguleringsplanene, men krever at den endres eller oppheves slik at det også blir et tilbud for barn og unge på Spongdal. Det er fine trær på området som kan gå rett inn i en slik park. Tomta har tilhørt skolebarn i tiår og må komme de yngste av befolkningen på Byneset til gode.

Ved å signere godkjenner jeg at Åshild Brenne kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.