Nå ønsker vi gjerde på ellingsrud/nuggerud hundeplass.

Vi har sendt inn og fått godkjent vedtak om å gjerde inn hundeplassen på Nuggerud i 2021 fra Oslo kommune. Med mye hunder i området er det ikke noen lekeplass for hundene og heller ikke noe trygt når det er rett mellom en p plass og fotballbane. I tillegg er det mye hester i området som skal tas hensyn til. skriv under og jeg vil sende dette med dersom det blir behov for det videre i saken.

monica larsen/hund på ellingsrud    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg monica larsen/hund på ellingsrud fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )