Gi studenter samme rettigheter som reelle arbeidssøkere!

Den 26. mars ble det gitt ut info om en "studentpakke" som skal dekke bortfalt inntekt hos studenter som har deltidsjobb ved siden av studiene sine.

At studenter skal bli tilside lagt i en slik kritisk situasjon er uakseptabelt, 8200 kroner er ikke nok til å dekke utgiftene til dagens student og det er rett og slett urettferdig at vi studenter som sliter allerede, skulle måtte ta opp mer i lån, i motsetning til alle andre arbeidsledige i denne situasjonen som får bistand/dagpenger fra NAV.

Vil da med denne underskriftskampanjen kreve at Norges regjering gir studenter samme rettigheter som reelle arbeidssøkere da dette slett ikke er nok!

Ved å signere godkjenner jeg at Nicolas Charalambous kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.