Sylvi Listhaug må for all del IKKE avsettes.

Quoted post


Gjest

#586 Re:

2016-02-12 10:17

#1: -  

 Hvorfor skal det handle så mye om man er kristen eller muslim? Jeg er ikke kristen og har meldt meg ut av kirken. Får jeg da ikke lov til å bo her i Norge? Hvem har bestemt at Norge skal være et kristent land? 

Replies


Gjest

#598 Re: Re:

2016-02-12 11:38:34

#586: - Re:  

 Norge er tuftet på den judeo/kristne arv dvs. et demokrati hvor alle skal ha samme rettigheter og det finnes lover for rett og galt. Det skulle du være takknemlig for. Er vel den største grunnen til at vi har slik velstand i Norge. Vi har korset i flagget vårt. Det skal INGEN få lov til å fjerne. Det er viktig at vi slåss for vårt frie demokrati og ikke lar oss kue. 

En kan vel si at vi på en del punkter har latt oss underkue av islam også i Europa. Det er få som tør å kritisere Muhammed. De står i fare for å bli drept - jf. alle terroraksjonen som har vært i de siste årene i Europa.

I islamske land er det en utstrakt undertrykkelse av mennesker. Der blir blant annet kristne forfulgt og drept. Mennesker som protesterer mot det islamske styresettet blir kastet i fengsel. Kvinner blir steinet. Og det finnes snar t ikke kristne igjen i Midtøsten.

 

 


Gjest

#610 Re: Re:

2016-02-12 13:01:05

#586: - Re:  

 Enig med deg, Religion er bare historie laget av mennesker for å oppnå makt.

En hvis man sa engang at jo større fortelling desto større er løgnen.