Fjern cannabis fra narkotikalisten legaliser nå!


Gjest

/ #7 #7

2021-08-16 13:22

  1. Takk for ditt pågangsmot 😇🙏Jeg sliter med kronisk angst, det er j... ig å føle seg som i en krigssone, hver eneste dag!! Jeg gråter mye og har kun 3 personer i mitt liv.❤️❤️❤️Jeg har prøvd marihuana, og jeg følte at jeg fikk livskvalitet og turte mer enn jeg har gjort siden ungdommen😃😃Gå rundt på kvelden, å vente på noen som jeg kan kjøpe det av 😨😰😱Jeg tenker herregud er jeg blitt kriminell nå, i en så godt voksen alder 🤔🙄😲Og bare det at jeg tar 3-4 jointer så klarer jeg å leve dagen igjennom ... JEG ble sosial igjen😲😲🤩🤩😃Nå skal jeg prøve å prate med legen min om det, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram på det området som er så tabubelagt 🙄🤔Han er en utrolig god lege😇Har ikke lyst til å gjøre noe som kan ødelegge han 🙏😇For som uføretrygdet synes jeg det er svindyrt å kjøpe, 300 kr. pr. gr.  Det kjennes i lommeboka🙄Jeg tenker at jeg fortjener dette, da det hjelper meg mot psyken og smertene, det gjør meg sterkere 💪💪 Nå sier jeg hei, (enn å løpe til søpla, livredd for at noen skal komme å se meg å begynne å prate😱) også raskt innom postkassen, opp trappa og inn i det trygge🙏🥰Jeg har bedt om å få dø, men tiden er ikke der enda. Det er så slitsomt å leve slik🥺😖Så dette skulle virkelig vært forsket på en skikkelig måte, ikke med slike motstandere som ser deg bli bedre, men skriver at det motsatte. Jeg så på en dokumentar om testing, der så de hvor effektivt det var🤩Men så kommer alt det negative inn, dette er så trist😢😭😭Jeg skulle gjerne vært testperson. Men det hadde sikkert blitt skrevet, at det var innbilning... 😣😫STÅ på videre🙏🥰🤗 Ps. Fikk med meg høringen på Stortinget, jeg begynte å grine over at det ble nedstemt 😭😭Vi bor i ett kommunistisk land, 💯%MOLBOLANDET Norge!! Mvh. J



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...