Sylvi Listhaug må avsettes


Gjest

/ #569

2016-02-13 15:33

Norge må være er varmt og inkluderende land ingen skal skremmes på den måten listhaug gjør det med å fremstå som redd for egne barns fremtid når det er redselen hun formidler i intervjuer med media og forteller normenn at vi er dimme hvis vi ikke er redde da er listhaug ikke verdig sin ministerpost som invandring og integreringsminister det ser ut som hun vil gjøre det hun kan for å skremme det Norske folk for at vi skal bli livredde for alle som kommer på flukt til Norge for å søke om asyl det å bruke skremselspropaganda med en slik retorikk kan ødelegge alt for å få en god integrering i Norge jeg signerte fordi jeg reagerer kraftig på alle hennes forslag til instramminger og når venstre har forkastet sin støtte til samtlige punkter i innstramming av asyl til Norge og nå venter jeg bare på at KrF og ap og resten skal gjøre det samme og at Høyre/frp står igjen alene med disse 40 forslagene og da vil de ha et veldig stort problem for da får de ikke flertall for et kaldere samfunn i Norge jeg ønsker at Norge skal være et varmt og inkluderende og flerkulturelt samfunn det er min mening så får andre ha sine egne meninger og det er lov og være enig med meg hvis du ønsker vi må ha et varmt land Norge skal være et varmt samfunn som ikke ekskluderer men integrerer mennesker lærer dem språket og samfunnet å kjenne