Steng motivasjonskollektivet

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Steng motivasjonskollektivet-oppropet.


Gjest

#51

2014-04-01 13:58

Jeg reagerte med vantro og forferdelse på MKs opplegg. Skrev 2 innlegg til Romerikes blad og Eidsv.Ullensaker blad med kopi til barneombud,fylkesmann og barneminister med oppfordring til å stenge MK. Kopi også til barnevernsbarnas forening.

Gjest

#52 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Den andre siden.......

2014-04-02 23:01

#50: tidligere MK-beboer - Re: Re: Re: Re: Re: Den andre siden.......

Jeg er pårørende, og jeg har vært med på å hjelpe personen og rømme fra den plassen hvor det foregikk overgrep/tortur.

Tore L. Tangen

#53 Re:

2014-04-03 09:38

#51: -

Kan ikke skjønne hvorfor du reagerte slik. Norske myndigheters utstrakte bruk av vold og tortur mot barn og unge er en velkjent hemmelighet. Den utføres med full støtte fra Barneombudet, Barneministeren, Barnevernsbarnas forening og Redd Barna Norge. Til og med Stine Sofies Stiftelse støtter den, og de skal etter sigende jobbe for en barndom uten vold...


Gjest

#54

2014-04-13 18:17

Må si at jeg ble sjokkert over måten ungdom ble behandlet på MK. Hadde noen andre gjort noe slikt, hadde vedkommend blitt fengslet. Når noe ikke er bra må det stenges.
Kjellz

#55 Tidligere beboer

2014-04-13 18:23

Jeg var plassert her flere ganger i oppveksten. Ifølge dem selv er planen å rive ned ungdommfn for så å bygge dem opp rett. Jeg ble utsatt for psykisk såvel som fysisk terror fra personal og ledelse. Isolasjon er daglig rutine om man ikke avlyder alle ordre, eller om ens synspunkt overskrider det aksebtable. Isolasjon på en hytte i skogen ble også brukt. Som den ungdom jeg var (1995-2000) opplevdes det mer som et fengsel i et uland.. Plassen er brukt til ungdommen ingen andre vil ha og feldrene ikke får ha..

Gjest

#56

2014-11-01 17:45

Og dette kaller barnevernet for "motivasjon?"
Dette kaller jeg selv for " psykisk tortur av unge" på lik linje som psykiatrien bruker sine onde avstraffelsesmetoder på unge. Dette er rett og slett en måte og straffe unge på for å få dem til å bli aggressive, hevngjerrige og kriminelle når de kommer ut derifra. En umenneskelig barnepolitikk satt i verk av barnefiendtlige tidligere sosialistregjeringer.

Lise Tollefsen Slembe
Ansvarlig for EMANCIIPATION Reality Film (filmforetak med stort fokus på barn og unges frihetsfølelse og rettigheter,)