Nei til reservasjonsrett for fastleger
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Re:
Signert med glede. Denne kaklinga til disse hodeløse hønene er verre en kaklinga til hønene i eventyret om fjære som ble til en hel høne. Disse hodeløse hønene kakler fjæra til tusen hønsegårder.
Dårlig sammenligning, men nå er legene på bærtur altså.
Alle kvinner er forskjellige, og alle har sine grunner for å ønske en abort. Jeg er ikke for abort, men for en mulighet til å ha muligheten for egne valg der det ikke ville passet inn med et barn.
Re:
Tror du er på feil kommentarfelt, haha. Du skrev vel kanskje under på kampanjen og? Smarting
Samvittighet du, vittig det der.
Lurer på om dette er samme legene som har samvittighet til å medisinere de unga de hjalp til å bringe til verden når barnet etterhvert får problemer på skolen fordi familien er fattig f.eks, eller barnet er et resultat av overgrep, med en depimert mor som blir pumpa full av antidepressive etter et utall forsøk på å ta selvmord. Er det de samme legene? Hva snakker du egentlig om når du snakker om samvittighet. Er det en påtatt samvittighet for å virke best mulig i guds øyne, men den ekte medmenneskelige samvittighet er druknet i falske gjerninger. Jeg sier ja, til livet og bestemme over sin egen kropp. Om du har lyst til å bruke kroppen din til å kaste deg ut av et fly uten fallskjerm, skal ikke jeg stoppe deg, om ditt eneste ønske er å fly fritt i lufta før du dør. Det der styrer du helt selv kjære medmennske, bare du er lykkelig.
Tore er helt på jordet
Tore, du er en mann antar jeg? Jeg ser en manglende innsikt hos deg som tilsier at du ikke har noe på denen siden å gjøre, og tenker at du må være et troll. Slutt å forgift kommentarfeltet med dine hatefulle ytringer. Du hjelper ikke saken din noe.Tore er helt på jordet.
Oppgitt
Virkelig, massemord? Hvorfor er ikke du borte i krigsrammede land å skriker på regjeringene istedet? Give me a break troll.
| This discussion has been closed. |
La leger få reservere seg!