Informasjon og beredskap ved en evt tsunami

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Informasjon og beredskap ved en evt tsunami-oppropet.


Gjest

#1

2013-10-02 16:42

Tenk om vi en eneste gang kunne komme noe i forkjøpet....

Gjest

#2

2013-10-06 14:06

Better to be safe than sorry !!!
Tore L. Tangen

#3 Djevelens advokat

2013-10-07 12:43

Nei, vet dere hva! Slikt noe koster alt for mye penger og gir alt for lite utbytte for invisteringen. Når man ikke engang bruker spesielt mye penger på mer sannsynlige tsunamimakere her i Norge, hvorfor skal man bruke penger på tsunamimakere i utlandet?

Gjest

#4 Re: Djevelens advokat

2013-10-09 06:32

#3: Tore L. Tangen - Djevelens advokat

Takk for at du stiller spørsmål. Til informasjon skal alle kommuner i Norge utarbeide beredskapsplaner. Her skal kommunnene blant annet synliggjøre hvem som kan stille opp ved en katastrofe. Vi etterspør en bevisstgjøring slik at også en mulig tsunami tas høyde for i kommunenes (og den enkeltes) beredskap: slik som å sikre f.eks vann og mat. Dette vil også kunne være verdifult i andre katastrofescenarier. Tiltakene trenger heller ikke koste så mange offentlige kroner, men krever at tanken er tenkt.


Gjest

#5

2013-10-11 22:10

Takk! ".Iliuka" har sagt at dette vil skje...

Gjest

#6

2013-10-12 14:25

Pls signer .

Gjest

#7

2013-10-14 03:00

Myndighetenes oppgave er å passe på oss,som har annsatt dere og vi vil ha opplysninger og fakta så vi kan forholde oss til det.chemtrails blir hardnakket benektet ennå vi vet det foregår .Så dere lyver og har en skjult agenda bak vår rygg.vi skal stille dere for retten å få dere alle sammen dømmt .dette finner vi oss ikke i .Dere forgiffter oss og naturen ,de kommende genrasjoner og gjør noe slemmt og straffbart ,og må regne med reaksjoner .

Gjest

#8 Re:

2013-10-14 10:40

#7: -

Takk for ditt engasjement. Her ønsker vi konstruktivt og kjærlig samarbeid for vår felles fremtid, og det tror jeg ikke vi oppnår ved å gå til angrep på enkeltpersoner eller grupper.


Gjest

#9

2013-10-28 12:39

Jeg er født i 1962, og har ingen erfaring med mat rasjoner, leve uten strøm eller vann, eller annen form for begrensninger i hverdagslivet.
Det jeg trenger nå, er å ta innover meg alvoret med at vi i Norge også kan bli rammet av store natur katastrofer. Jeg må lære å ta vare på meg selv, min familie,og hjelpe andre til beredskapen er etablert. Jeg lærer nå, og jeg lærer fort, og det vil jeg dele med de som vil lytte, for selv å lære å forberede seg mentalt og skaffe seg det mest nødvendige for dager uten vår vanlige tilførsel av mat, vann, kommunikasjon, offentlig transport og brensel.