MOSTRANDA FOR ALLE

MOSTRANDA FOR ALLE / Kunngjøringer / Innspill til Færder / Kommentarer


Gjest

#1

2020-08-03 20:07

De to boligblokkene må selvfølgelig fjernes. Hva med byggeforbudet i 100 m sonen ? mvh Ketil Kohmann

Gjest

#2

2020-08-17 16:28

Kiosk/kafé pluss telt-plass og bobilplass må det være på Mo-stranda !

En av de store blokkene på stranda må rives !

privatiserte ønsker i fra utbyggerne kan ikke taes hensyn til, for vi vil ha til-bake vårt friområde, fri ferdsel og lekeplass !

 

Rubina

#3 NATUR - ikke blokker

2020-08-17 16:57

For meg som har bodd og født barn få meter fra Mostranda oppleves bebyggelsen ekstremt truende slik den fremstår i dag. Om det er mulig for ordfører og beslutningsorgan i kommunen å fremstå som ansvarlige voksne med minste nivå av tillit fra alle mennesker som liker å vite at det skal være trygt å færdes i naturen på naturens premisser, ikke bygges farlig, dyretruende, naturtruende pengemaskiner i vår aller, aller, aller mest naturkostbare natur, da MÅ bebyggelsen som har blitt oppført på ulovlig grunnlag fjernes FORT. Jeg snakker for meg selv.

Min tillit til ledere og ordfører kan eventuelt gjenvinnes ved å sikre oss adgang til naturen vår på Tjøme, Mostanda, gjennom å bygge kiosk som føyer seg naturlig inn i naturen, likeså vaskehus, dusj, toiletter og kjøkkentilgang for campinggjester. For meg er disse mine ord betinget av at vi alle beskytter naturen uten en eneste pengegrisk inntjeningstanke bak.

Vennlig hilsen fra

Tove Schatvet-Riisager




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...