Krigsfareopprop

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Krigsfareopprop-oppropet.

Geir

#51 Re: Stalinister og Nazister samles om dette oppropet til støtte for Russisk militær aggresjon

2015-07-17 03:31

#50: Geir - Stalinister og Nazister samles om dette oppropet til støtte for Russisk militær aggresjon 

En annen av underskriverne er den notoriske jødehateren og holocaust-fornekteren Bjørn Brataas.

Han har også skrevet flere debattinnlegg der han forsvarer oppropet og Russlands militære aggresjon mot Ukraina.

 

Bjarte

#52

2015-07-17 06:48

Vel, det er ikke akkurat noen overraskelse at ytterste venstrefløy og nynazister slutter opp om kongerikets fiender. 


Gjest

#53

2015-07-17 08:00

Endelig flere som tenker selv

Gjest

#54

2015-07-17 08:33

Det er en farlig utvikling i retning av vestlige "rett troende".
Det har som er vedtatt av maktapparatet blir på så viktige områder som dette, ikke tilstrekkelig belyst i media - det ser ut som det er et fåtall journalister som styrer (samstyrer med myndighetene) hva som kan uttrykkes av meninger i norske media.

Gjest

#55

2015-07-17 10:45

Jeg synes det er skremmende med Norges provokasjon gjennom heftige millitærøvelser nær grensen til Russland; det oppfatter jeg som ren krigshissing.
Dessuten mener jeg det skapes en unødvendig frykt mot Putin/Russland gjennom ensidig (feil-)informasjon som minner om ren vestlig indoktrinering.

Gjest

#56

2015-07-17 11:52

Fordi jeg hele tiden har fryktet at det atter en gang skal bli krig på vårt kontinent, og at det er stormaktene USA og Russland som leder an, og hvor Europa har alt å tape. Ikke en eneste bombe vil falle på Manhattan, - men kan hende noen i Berlin.
Magnus Skrunes
Gjest

#57 Konflikten i Ukraina!

2015-07-17 13:36

Utenriksminister Brende sier det er nødvendig med en hard linje mot Russland. Dette er galt, det bare tilspisser og vanskeliggjør situasjonen for menneskene i Ukraina. Fredelige løsninger på konflikten er det som må finnes! Derfor signerer jeg på oppropet.


Gjest

#58 Re: Re: Stalinister og Nazister samles om dette oppropet til støtte for Russisk militær aggresjon

2015-07-17 15:20

#51: Geir - Re: Stalinister og Nazister samles om dette oppropet til støtte for Russisk militær aggresjon 

 "En annen av underskriverne er den notoriske jødehateren og holocaust-fornekteren Bjørn Brataas.

Han har også skrevet flere debattinnlegg der han forsvarer oppropet og Russlands militære aggresjon mot Ukraina."

 

Jeg takker for reklamen. Samtidig hadde det vært kjekt om du kunne utdype hva du mener med Russlands militære aggresjon mot Ukraina. Og jeg vil spørre deg: Hvorfor forsvarer du holocaustet jødene bedrvier mot befolkningen i Øst-Ukraina? Eller fornekter du dette holocaustet? Er du også nazist? Selv er jeg anti-nazist og motstander av det kriminelle nazi-regimet i Kiev.

"Holocaust" med stor H er forøvrig navnet på hva de allierte gjorde mot den tyske og japanske befolkningen på slutten av andre verdenskrig: over 1 million mennesker ble levende brent. Det er dette holocaust betyr. I Ukraina har man også benyttet brannbomber og hvitt fosfor mot den russisktalende befolkningen så det er ikke langt unna definisjonen der heller.

NAZI står også for NAto-ZIonist. Norge er et NAZI-regime som støtter folkemord og ønsker holocaust i Russland. Dette støtter du fordi du er en "god" person?

Hilsen

Bjørn Brataas, redaktør for Norvesna.no

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2015-07-17 16:44


Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2015-07-17 19:22


Pedro

#61 Re:

2015-07-17 21:47

#17: -  

 Fjols


Gjest

#62

2015-07-18 11:31

Därför att det är sant och jag håller med att politikerna hetsar upp ansvarlöst redan farligg situation. Därför att jag är rädd för vapenkonflikt. Jag tycker att Europa ska lösa konflikten tillsammans med Ryssland genom dialog och inte blint följa USA.s imperialistiska politik som redan orsakat krig i Mellanöstern och andra regioner.

Gjest

#63

2015-07-18 11:40

Jag signerar för att jag håller med om att politikerna hetsar upp folket mot Ryssland istället för att söka dialog. Det är ju faktum att Natos baser är tätt intill ryska gränser. Det är ju uppenbart att det är NATO som är intresserad av vapenkonflikt med Ryssland.
Om det blir det krig drabbas först och främst Europa, Ryssland men inte USA. De vinner på ett försvagat Europa och Ryssland.
Sven Vidar

#64 Re:

2015-07-18 12:56

#52: Bjarte -  

  Hvem som er kongerikets «fiende» i denne saken kan diskuteres! Du «tagger» dine meningsmotstandere som ytterste venstre eller nynazister. Meg «treffer» du ved dette ikke. 


Gjest

#65

2015-07-18 13:51

Liker ikke USA

Gjest

#66

2015-07-18 14:17

Fordi jeg vil at Norge stå sammen med Russland i kamp mot Satan.

Gjest

#67

2015-07-18 20:06

Ensidig propaganda ødelegger muligheten for fred og samforstand mellom folk.

Gjest

#68 Re: Re:

2015-07-19 21:17

#40: anonym - Re:  

 Var Det Sovjet som startet krigen? Da bør du nok ta deg en tur til på skolebenken og lære litt mere historie! 

Anonym

#69 Re: Re: Re:

2015-07-20 12:35

#68: - Re: Re:  

 les det jeg skrev en gang til før du flåser ytterligere. I samme slengen kan du jo lese deg litt opp på hva Molotov-Ribbentrop pakten innebar og hvilke følger den fikk. Les litt om Chamberlains politiske manøvre og hans tilnærming til hvordan man handskes med krigskåte totalitære regimer når du først er i gang. Så får vi se hvem som burde være på skolebenken...


Gjest

#70 Re: Konflikten i Ukraina!

2015-07-20 12:47

#57: Magnus Skrunes - Konflikten i Ukraina! 

 Tøv! Makt og klar grensesetting er det eneste språket russerne forstår og respekterer! Myk tilnærming ler de bare av. Slik har det alltid vært.


Gjest

#71 Re: Re: Konflikten i Ukraina!

2015-07-20 13:13

#70: - Re: Konflikten i Ukraina! 

 Og at USA og George Soros arrangerer statskupp i Ukraina sammen med ukrainske jødiske oligarker er helt i orden?


Gjest

#72 Re: Re: Re: Re:

2015-07-20 13:16

#69: Anonym - Re: Re: Re:  

 Hvorfor godkjente Roosevelt Sovjetunionen som legitim nasjon i 1933? Alle visste jo om folkemordet som foregikk der siden 1917.

Og hvem var det som erklærte krig mot Tyskland i 1933?

Og hvor totalitært var det av Churchill å brenne omrking 1 million sivile tyskere levende med brannbomber?

Magnus Skrunes

#73 Re: Re: Konflikten i Ukraina!

2015-07-20 13:57

#70: - Re: Konflikten i Ukraina! 

 Hei gjest!

Makt og klar grensesetting er det språket som nå av alle parter har blitt brukt i Ukraina, og vi ser konsekvensene for menneskene i Ukraina. Jeg har mer tro på et språk som knesetter fredelige løsninger på konflikter som tar hensyn til alle menneskers rett til et verdig liv. Og samtidig gjøre dette uten å være naiv, altså ikke ofre noens menneskers rett til dette verdige livet!

Magnus Skrunes


Gjest

#74 Re: Re: Re: Konflikten i Ukraina!

2015-07-20 14:55

#73: Magnus Skrunes - Re: Re: Konflikten i Ukraina! 

 Det viktige er at vi gjør alt vi kan for å forhindre en tredje verdenskrig.

Bjørn Brataas


Gjest

#75

2015-07-20 19:09

Etter et vestlig støttet statskupp i Ukraina, har Russland kommet med mottiltak. Khrustsjov ga bort Krim til Ukraina. Russland har nå tatt gaven tilbake. Krisen i øst- Ukraina kan fort vokse til en full borgerkrig med innblanding både fra Russland og USA. En ny kald krig er i gang, og det er fare for at den kan bli varm.