Redd kursene våre - stopp studieforbundskuttet til frivilligheten


Gjest

#176

2014-11-12 11:24

Den nye blå/blå politikken er en ruin for Norsk kultur. Trodde Frp og Høgre var interessert i å beholde en aktiv kulturpolitikk til beste for landet.

Gjest

#177

2014-11-12 11:40

Slike kutt går ut over interessen for frivilligheten, noe lag og foreninger er så avhengig av og våre politikere priser så høgt i sine festtaler.

Gjest

#178

2014-11-13 06:32

Audun Podsada støtter dette :)

Gjest

#179

2014-11-15 11:48

Jeg har gått på teater i 2 år nå! og jeg elsker det! jeg gleder meg alltid og jeg blir mer sosial når jeg går der og det hjelper meg med å få venner men vis det slutte så blir mange lei seg og hvem vil ha en del folk lei seg??
men hvorfor gjøre det?? jeg lærer så mye av teateret og det hjelper meg og tørr og ta presentasjoner på skolen forgrunn av der på teateret må jeg stå på en scene men jeg er ikke redd for det lenger så de må slutte med dette!

Tuva, 12 år

Gjest

#180

2014-11-15 12:37

Dette kontanter er ubrukelig, og vi vet ikke hvorfor fikk allot av Korrupsjon må være bak dette 40.000.000 ta disse pengene kan brukes til å utvikle vårt land enn anbringer dem inn.

Gjest

#181

2014-11-16 08:07

Dette er jo helt høl i hue, men sånn som denne regjeringa styrer landet og med alle forslagene for at de rike skal bli rikere og de fattige fattigere, så forundrer ingenting meg lenger. Jeg regner med at det de driver med der inne i "Tigerstaden" kun gjelder dem selv,(og eliten) og skor seg mest mulig på andres bekostning. Tar fra de fattige og gir til de rike, omvendt Robin-Hood politikk.

Gjest

#182

2014-11-17 19:27

Kursaktivitet er positive tiltak i samfunnet, for å videreføre gamle tradisjoner, lære nye ting og danne sosiale nettverk.

Gjest

#183

2014-11-18 03:12

Fra FrPs eget partiprogram:
"Frivillige organisasjoner er en viktig del av samfunnet og bidrar til mangfold gjennom personlig engasjement. Velferdssamfunnet er avhengig av innsatsen til frivillige organisasjoner. Fremskrittspartiet vil legge til rette for at organisasjonene får flere inntektsmuligheter og anledning til å løse flere samfunnsoppgaver."
Dersom du stemte FrP på grunnlag av denne paragrafen er det vel på tide å kreve pengene tilbake.

Gjest

#184

2014-11-18 11:36

Hva er det dere driver med høyre og Erna? Jeg er ny i frilynt Norge og har gått på teater i noen måneder nå, og jeg syns dette er det høyeste jeg har vært med på noensinne, etter nm i film i år gledet jeg meg allerede til neste gang, men hvis dere virkelig har tenkt til å være så uomtenksome å ødelegge dette fantastiske livet vi lever i her i frilynt, jeg vet ikke om du har noe i mot frivilligheten eller ikke, men det er lov å tenke på hva som andre vil og ikke hva som er best for samfunnet vårt her i Norge, samfunnet vårt er allerede ødelagt etter all den mobbingen som skjer dom du bare har valgt å overse, så vær då snill å ikke gjør dette verre, hvis at det er en grunn til at du er statsminister og stopp kuttinga av frivillige kurs. Du ødelegger ikke bare meg hvis du gjør det men alle oss medlem i frilynt Norge kommer alle til å bli skuffet over deg og sinte, vær så snill og les disse ordene nøye og stopp denne galskapen. Hilsen et frilynt medlem som er villig til å gjøre alt for at denne kuttinga skal stoppe, Henrik Holmen.

Gjest

#185

2014-11-18 21:26

Det er forkastelig at en reering som skal støtte opp sitt eget land lar være å gjøre akkurat dette. Vi er et kor, som støtter oppunder våre barn, og holder konserter sammen med barna våre.

Håper dere ser at det dere nå gjør er å forkaste egne løfter.

Anders Meyer Oslo Norway

Gjest

#186

2014-11-19 08:29

KRF sterkere på bannen, Norge drives av frivillighet.

Ta vare på de gode verdiene som skapes gjennom frivillig arbeid

Gjest

#187

2014-11-20 13:25

meningsløst!

Gjest

#188

2014-11-20 20:12

DTS forandrer livet mitt til det bedre

Gjest

#189

2014-11-21 10:33

nå må regjeringen ta til vett. ingen nedprioritering av frivillighetsorganisasjoner. vi har det tøft nok slik det er i dag. vent til det blir den dagen det blir deres tur, da får nok pipa en annen lyd.!!!!!

Gjest

#190

2014-11-21 14:35

Meget viktig Norsk tradisjon og historie.

Gjest

#191

2014-12-09 22:33

Vi støtter oppropet