Bevare Atrop Støtte og Ettervernsenter

Jeg kjenner at jeg bare må få ut noe gruff her nå! Jeg har som mange av vet vært nær pårørende til en rusmisbruker i mange år, og for de av dere som vet hvor fortvilende dette kan være så vil dere forstå min frustrasjon nå.
I mange år har jeg vært medavhengig, og det har ikke bare vært enkelt for å si det mildt, jeg har "klart å holde fasaden" i mange herrens år, men på er tidspunkt så sier det stopp. Det gjorde det for meg for 1,5-2 år siden. Jeg følte meg til tider som en kasteball i systemet, men det var helt til jeg kom i kontakt med Atrop støtte og ettervernssenter for litt over et år siden. Maken til fantastisk sted å komme og føle seg sett og føle seg velkommen for den man er skal man lete lenge etter. Hjelp til selvhjelps begrepet står aller høyest! Hadde det ikke vært for menneskene på Atrop å måten de møtte meg på den gangen så er oddsen ganske stor for at jeg ikke hadde vært der jeg er idag! Jeg står sterkt i meg selv, jeg er ute av medavhengigheten og jeg er trygg på meg selv og mine grenser og avgjørelser!
Så til sakens kjerne her, idag leser jeg rådmannens budsjett og ser at flere flotte frivillige organisasjoner får ikke en eneste krone til å kunne drive videre! Null nada og niks! Hva pokker er det kommunen med rådmann i spiss tenker med!?! Hvordan skal dere kunne klare å ivareta brukerene av disse organisasjonene!??
Hvordan forventer dere at disse organisasjonene skal kunne klare å drive videre uten støtte!?!?!
Jeg stiller krav til at dere faktisk setter dere inn i hva disse flotte organisasjonen gjør før dere kan ta en så FATAL BESLUTNING!
Jeg er forbanna!!!!

Håper så mange som mulig skriver under på dette oppropet, så håper jeg virkelig kommunen våkner!

DEL GJERNE DETTE INNLEGGET!