Bevar Bergskogen

Gi din støtte for å bevare Bergskogen! Bergskogen på Gullhaug er en kjær, grønn lunge for boligområdene ved Fossfeltet, langs Gurannveien og det nye byggefeltet Solsiden. Skogen huser også kulturminner som Davids kilde og Pilegrimsleden. Igjen er skogen truet av utbygging. Bergskogen er for mange en viktig grønn lunge på Gullhaug, som bidrar til mer lavtersklet fysisk aktivitet for alle aldersgrupper, nærhet og kjærlighet til naturen, samt lek og læring for store og små. Skogen er også område for naturstier for skole og barnehage på Gullhaug. Ikke minst har skogen også en viktig flora og fauna.

Hjelp oss å sikre Bergskogen for fremtiden!bergskogen.jpg

Ved å signere godkjenner jeg at Grethe Hyllseth kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.