Støtte til Vårt Lands redaksjonelle profil. Initiativtakere er Aud V. Tønnesen og Birgitte Lerheim.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

TAKK FOR STØTTE - HVA NÅ?

2018-03-24 21:10:27

Kjære alle sammen, takk for underskrifter. Vi har fått formidlet at både avgått redaktør, redaksjon og støttespillere setter stor pris på støtten.

Åshild Mathisen skrev i dag dette på Facebook:

"I dag fikk jeg nydelige blomster av de ansatte i avis og forlag. Når vi skulle høste av all omstilling og innsats, måtte de i stedet oppleve dette. Da kom tårene. For dette gjør vondt.

Men blomster, heiarop, gode ord, tanker og bønner har båret meg gjennom tøffe dager. Takk!

Mange er også sinte, men vær så snill - ikke si opp avisa! Disse flotte folkene jobber hardere enn ellers med å skape godt innhold og inntekter. Ytre dere, still spørsmål og mobiliser for prosjektet - men ikke la de negative kreftene forplante seg mer inn i Vårt Land enn de nå har gjort. Det sterke fellesskapet av Vårt Land-venner trengs mer enn noen gang, for avisa er under sterkt press. Jeg håper de ansatte støtter Alf Gjøsundsom er konstituert i rollen i en krevende tid."

Vi oppfordrer om å lytte til Mathisen og fortsatt støtte avisa. Nå er neste steg generalforsamling 16. april. Vi holder oppropet åpent fram til da, del det gjerne med folk dere tenker vil støtte dette.

Vi ønsker dere alle en stille uke med fred og ettertanke og en riktig god påske!

Birgitte Lerheim og Aud Valborg Tønnessen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.