Vi trenger ungdomskontaktene våre!
Viktig sak som alle bør engasjere seg i! 💪 Kjemp for å beholde de fantastiske og dyktige ungdomskontaktene, som er med på å gi våre uerstattelige barn og ungdommer en trygg og god oppvekst! De fortjener å beholde arbeidsplassen sin. Nå må disse stillingene fredes en gang for alle. Ungdomskontaktene er uvurderlige og utrolig viktig for kommunens innbyggere. De er også en trygghet for både barna, ungdommene og foreldrene. Vi kan ikke finne oss i at kommunen fjerner disse stillingene!
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.