VI SOM KREVER BILLIGERE STRØM I NORGE
Strømmen er så dyr for de aller fleste i Norge, hva gjør politikerne?
En liten tanke de til som har minst av det meste i vårt land, hvordan skal de overleve når strømregningen er 3 ganger så høy som den var for bare noen måneder siden?
Synes jeg hørte noen rykter om at nå er det vanlige folks tur.
Ok, hva er vanlige folk?
Og når er det deres tur?
Kan ikke si at vi har merket noen forskjell foreløpig....
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.