Sykkelstien mellom Samkom & Grovane må ferdigstilles

Nå har vi endelig etter 30-40 år fått begynt på sykkelsti mellom Samkom og Grovane! Men nå anbefaler faktisk rådmannen i Vennesla å skrinlegge del 2! Han sier de heller burde bruke pengene andre steder!  Dette kan vi ikke tillate! Prosjektet har endelig blitt godkjent og startet! De kan ikke bare reversere det nå!. Nå er det bare å få veien ferdig! Problemet er vist nok under jernbanebrua! Men sett opp en liten bro under broa? Eller lag ett smalere fortau akkurat der heller? Trenger ikke være så brei heller! Bedre en ingenting! 2167377355.jpg

Ved å signere gir jeg Dan Andre Syrtveit fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.