Støtt Lars og Line Lauritsen om å få tilbake deres fem år gamle datter som er av romani-taterslekt.

Fylkesnemnda i Innlandet har besluttet at deres fem år gamle datter som er av romani-taterslekt skal tvangsadopteres.

Bli med å støtt Line og Lars om få sin datter tilbake.Fylkesnemnda glemmer en vesentlig ting i denne avgjørelsen. Dette barnet vil alltid lete etter sin identitet når hun et gammel nok til å forstå at hun har en mulighet til å lete etter sine røtter og familie hun mistet som barn.     Fosterforeldre eier ikke andres barn, de er der i en periode det kanskje var behov for å hjelpe. I denne sak bør fosterforeldre samarbeide med Lars og Line da de ser at de kjemper for deres datter. Tenke barnets beste.

Jeg selv er i mot tvangsadopsjon av barn under 18 år av den grunn at fosterforeldre kan være glad i andres barn uten å adoptere. Lars og Line trenger all støtte og derfor har jeg engasjert meg i denne sak fordi Norge trenger ikke flere saker i Strasbourg. Barnet i denne sak mister all sin identitet fra den dagen hun blir adoptert til den andre familie. Alle papirer i fremtiden vil det være adoptiv foreldre som vil stå oppført som hennes foreldre. De biologisk foreldre mister alle rettigheter til sitt barn ,ved et pennestrøk i alle journaler om sitt barn.

Brutalt at slik fremdeles skjer i vårt vakre,rike,rause Norge!   Bli med å støtt denne sak og kommenter visst du er enig med meg om at barnet til Lars og Line må tilbakeføres til sin biologiske foreldre slik at hun får leve med sine biologiske foreldre.

Støtter du min sak kan du  skrive på kommentar at du støtter Lars og Line om å få sin datter tilbake .

Støtten kan og sendnes på min mail gro.e.baerheim@kleppnett.no Merk den med Lars og Line Lauritsen

Ved å signere gir jeg Gro Elikvist Bærheim fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.