Stopp reduksjon av elevplassene ved musikk, dans og dramalinja ved SVGS - Bevar elevplassene slik de eksisterer i dag

Dette er en underskriftskampanje for å vise at vi ønsker å beholde elevplasser ved MDD (musikk, dans og drama) linja ved SVGS. Den nye ledelsen ved fylkeskommunen etter sammenslåingen til storfylket må forstå at våre ungdommer i gamle Vestfold fortjener MDD linjene i Sandefjord og Larvik like mye som de i gamle Telemark. Vi behøver mangfoldet og et rikt kulturliv. Rekrutteringen til dette vil svekkes betraktelig om fylket reduserer linjene eller på sikt legger de helt ned.

Ved å signere godkjenner jeg at Gunn Jeanette Hegg kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.