Stop Helsedirektorates rasering av Norsk Sigar Kultur

Helsedirektoratet pålegger Norske Sigarimportører om å slette alle sigar bilder i Nettbutikk, Instagram og Facebook.  Det finnes 100 vis av forskjellige typer sigarer. Et utall fargekombinasjoner, størrelser og forskjellige utforming. Sigarband som lett kan vise produsent og ekthet.   Som forbruker vil det være umulig å navigere seg gjennom en liste med 600 forskjellige navn og med kun teks som skal beskrive sigaren. Alle nettbutikker må ha samme mulighet som en fysisk butikk til å vise produktet til kunde. Gjør man et google søk får man 1000 vis av sigarbilder på nett. Norske bilder er da ikke farligere en bilder fra en utenlandsk nettside. Vi er imot Helsedirektoratas tolking av lovverket.

Sigarens Venner v/ Håkon Aanonsen    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Sigarens Venner v/ Håkon Aanonsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.