Nei til høghus på Mylna

Kommentarer

#1

Jeg vil ha en heilhetelig reguleringsplan fra Saunesparken til moloenden. Gjerne med maritime mønehus i variert stil opp til 4etg.

Jon Åge Eidem (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#3

Jeg ønsker en harmonisk utbygging på Saunes som følger en helhetlig planog tar vare på det estetiske, miljø og trivsel i dette området i sjøfront av byen der fiskarane kan drive sin virksomhet i et levende sentrum i harmoni med bolig og anna næringsvirksomhet i samme området. Et høghus i sjøfront vil for all framtifd ødelegge og de som vedtar dette vil bli husket som de som ødela for at utbyggere skulle få maksimal profitt.
Å hevde at dette må de få lov til fordi de har brukt så mye penger på planlegging er ikke bare tåpelig men udemokratisk og viser at politikerne ikke bryr seg om folkeviljen.

Sverre Tenfjord (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#16

Jeg signerer fordi Ulstein kommune er i ferd å fjerne all sjøutsikt for folk flest som ferdes i sentrum og Nedre Saunes område. Vi er tross alt en kystby og bør derfor verne om dette smykke av en utsikt mot sjø og holmer. Nybygg bør integreres med områdets/landskapets naturlege aspekt!!

Marte Kristin Johansen (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#18

Eg er usamd i planer om meir høgbygg og lite tilgang til sjø i sentrum.

Johannsen Liv Sundgot (Ulsteinvik , 2023-09-01)

#30

Jeg vil ha lavere bygg på Mylna

Peter Reite (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#34

Jeg signerer fordi jeg er totalt imot å ødelegge Sauneset bl a
Er oppvokst på Saunes.

Sølvi Saunes (Leinøy, 2023-09-01)

#50

Ødelegger sentrumsutsikten og atmosfæren.

Ana Sandvik (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#54

Ønsker annen arkitektur

Lone Reite (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#55

Treng ikkje fleire boligblokk kompleks i sjøkanten i sentrum.

Frida Moldskred (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#58

Er imot at Ulsteinvik "bygges igjen" mot sjøsida!
Vi treng luft og rom, ikkje kun pengar!

Marita Hagen (Moltustranda , 2023-09-01)

#59

Ønsker ikke høyhus som ødelegger andre sin utsikt og tomteverdi.

Thomas Haugstad (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#61

Er imot sånn det ligg føre pr dato.

Kari Warholm (Ulsteinvik , 2023-09-01)

#63

Jeg meiner at boligblokka passer ikkje inn i dette miljøet

Roger Gjerde (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#67

Også private initiativ må innrette etter heilskapsverdiar - nedfelte i å kunne sameine bygge- og veksthistorie av Ulsteinvik med utvikling av nye bruksformer av eksisterande og historieforteljande bygningar. Ulsteinvik er unik nettopp gjennom at vi framleis kan leve "år-ringane" i korleis "Vik" har utvikla seg og inkludert dei nyaste og mest moderne delane av sentrum utan at det har skapt disharmoni i heilskapsbildet av småbyen Ulsteinvik.

Alv Ottar Folkestad (Eiksund, 2023-09-01)

#71

Det er nok avstenging av utsikt og kontakt med sjøen i Ulsteinvik sentrum. Det blir eit gode for nokre få, medan det øydelegg for dei fleste.

Jonny Svenslid Liavåg (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#78

Synes det blir for mange høge bustadblokker som stenger for utsikta til sjøen.

Lillian Johansen (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#79

Skal vi fjerne alt det særeigne i Ulsteinvik, berre ha igjen nye bustadblokker mot sjøen? Kva med det opprinnelege, gamle særpreget vi har igjen? Kva var Ålesund utan Brosundet, Bergen utan Bryggen, utan samanlikning forøvrig..La oss verne det lisje vi har igjen , berre litt i alle fall!

Heidi Strand (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#83

Uenig i at det skal bygges ut slik at utsikta til havet blir hindra for store delar av sentrum.

Nina Garshol (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#87

Så store bygg har ingenting så nærme sjøen å gjer!

Martine Pettersen Hatløy (Ulsteinvik, 2023-09-01)

#89

Synest det er heilt forferdeleg å bygge sånn. Politikere er til for folket, ikkje omvent.

Jorunn Soløy (Ulsteinvik, 2023-09-02)

#91

Eg bor i området og vil ikkje at denne bygninga skal gå over mitt daglig liv

Ronald Støylen Sundgot (Ulsteinvik, 2023-09-02)

#95

Når Ulsteinvik ligg så vakkert til ved sjøen, er det vanvittig å stenge den flotte utsikta med høge hus , eller hus generellt!!

Gunfrid Dukefoss (Ulsteinvik , 2023-09-02)

#96

Eg vil ikkje ha utbygging på Mylna. Dette er eit viktig område for innbyggarar i området, m.a. til fritidsfiske frå kaia. Utbygging kan gjerast andre stader enn i strandsona.

Peder Almedal (Ulsteinvik, 2023-09-02)

#98

Eg er enig i innholdet i oppropet, og at ein må tenke langsiktig når ein bygger i strandsona. Ikkje "mure" sentrum" inne, men sette pris på at vi ligg ved sjøen og den flotte utsikt. At alle får ferdast fritt, og at vi ikkje får ei privatisering med mla badeforbod.

Ann Kristin Sørensen (Ulstein , 2023-09-02)

#100

Dette er så viktig for infrastruktur og visuelt uttrykk!

Gerd A Vik Flø (Ulsteinvik, 2023-09-02)

#106

Arkitektur og omfang av byggemassen ikke harmonerer og bør justeres betydelig før prosjektet godkjennes.

Ann Katrin Barstad (Ulsteinvik, 2023-09-02)

#107

Det er for høgt ,for få parkeringsplassar, brukskonflikt med fiskeri.

Kjell Einar Vik (Ulsteinvik, 2023-09-03)

#108

Vi i Rødt mener at dette skulle vært del av Sentrumsplanen og bli sett i sammenheng med utviklingen av hele sentrum. Vi er også mot at det skal kunne bygges høyere enn fem etasjer i sentrum. Denne saken burde vente til det nye kommunestyret er på plass, slik folket får sagt sitt gjennom valget.

Aina M Hauge (Ulsteinvik, 2023-09-03)

#110

Eg er i mot å rive markante bygg i sentrum for å bygge ein kloss av eit hus.

Oddhild Bjåstad (Ulsteinvik, 2023-09-03)

#112

Nei til høghus på Mylna

Siv Elizabeth Ulstein (Ulsteinvik , 2023-09-03)

#116

Fordi eit høghus der vil ødelegge sentrum. Høge hus nederst stenger for utsikta for altfor mange. Byg høge hus høgt oppe, lave hus ned mot vasskanten så kan plutseleg alle få dele utsikta

Cecilie Skotnes (Gjøvik, 2023-09-05)

#119

Eg signerer fordi slike kolossar høyrer ikkje heime i Ulstein sentrum. og viss det blir bygggesak bryt det med Plan og bygningslova,/ PBL§ 11.9 nr.6, Estetikk og visuell kvalitet, referert til i kommuneplanen sin arealdel. I denne paragrafen der det m.a. står at nye bygningar og anlegg...skal utformast i samspel med omgivnadene sin karakter og form. Dette blir spesifisert nærmare, i PBL same paragraf som, m.a. å ta vare på eksisterande landskapsbilete og tilpasse materialval, . Vidare referer eg til det som står i lova om kulturverdiar i bygg og anlegg skal takast vare på både ved ombyggingar og nybybygging.

Eit område som dette burde vere ope og gi lys og utsikt for boligar både i sentrum, og samtidig vere eit rekreasjonsområde med grøne lunger som integrerer Mylna . Arkitektonisk passar det slett ikkje inn. og bryt med prinsippa i lova, og i tilfelle kommunestyret vil gjere eit vedtak om regulering der dei tillet at kotehøgder som tilrådinga frå Teknisk utval, ville det vere ei arkitektonisk katastrofe, og samtidig bryt det med lovparagrafen gjengitt ovanfor. Administrasjon og mange kommunepolitikarar har ikkje tatt på alvor det som er blitt gitt uttrykk for mellom folk i Ulstein om det visuelle uttrykket og kulturaspektet. verkar også vere nedprioritert (viser her også til overskrifta i §,2 i arealdelen av kommunedelplan 2019-2031). Veit at det ei kort stund var mogeleg å ytre seg på Open City, men ein del innbyggarar har vakna etter det, og alle synest ikkje det er så greitt å skrive noko særleg i digitale felt. Eg kjenner til ein person som var i mot denne reguleringa og høgbygg og ville uttale seg om det , og fekk til svar hos administrasjonen på rådhuset at dette er bestemt. Dette var lenge før tilrådinga frå Teknisk utval. Men må understreke at dette ikkje er bestemt før kommunestyret har gjort eit vedtak, og med den motstanden som er mot dette burde fleire kommunepolitikarane ta avstand frå dette og gå inn i den nemnde lovparagrafen og satse på å følge den i praksis.. Eg er einig at det bør kome ein heilheitleg plan for Ulstein der ein unngår høgbygg og heller knyter det i form, karakter. og volum til eksisterande bygg . Spesielt viktig er dette nær sjøen slik som Mylnaområdet der ein må tenkje på" omgivnader og fjernverknad" (PBL som over), der ein må ha i tankane at gode lysforhold og utsikt kan vere til trivselsfremmande,. og her blir det då viktig som lova seier "å ta vare på eksisterande landskapsbilete"

Dersom det ikkje ser ut til å bli fleirtal for å vente til ein har ein plan som er tilpassa området sin karakter, blir følgd, tar omsyn til innbyggarane og som er så fast på høgd at utbyggarar veit kva dei har å forholde seg til, må kommunestyret vise ansvar og i alle fall for det første,, kreve at kotehøgda er slik at det blir i harmoni med nabobygg slik at dei ikkje tar i frå dei som bur og oppheld seg i Ulstein høve til rekreasjon gjennom gode sol/lysforhold og attraktive uteområde i det same landskapsbilete som lova seier. Då er utnyttingsgraden på 90 prosent for eit slikt prosjekt i dette området ikkje akseptabel, og det harmonerer ikkje i verken i form eller høgd med nabobygget( makskote 18,5). Tilrådinga frå Teknisk utval bryt med dette og for høgbygget i skissa vil fleirtalet auke høgbygget til kotehøgd 22,5, Høgdekravet i kommunen er kote 20,5. For reguleringa på Mylna der det er ei naboblokk på kote 18,5, ville det arkitektonisk vere best å regulere slik at det blir kotehøgd. 18, 5 som boligblokknivå der for å få eit godt samspel med nabobygget. Meir enn ei boligblokk som harmonerer i form og volum med eksisterande boligblokk, vil bli, slik skissa for eventuell regulering indikerer, bli for kompakt og har ikkje samspel med nabobygg. Dersom kommunestyret likevel skulle bryte dette mønsteret og ikkje velje kotehøgd som på eksisterande bygg, bør maks høgd for høgbygget i det minste vere på kote 20,5 . Inntrekket på øverste etasje i forhold til etasjen under under, bør vere betydeleg meir enn tilrådinga frå fleirtalet i Teknisk utval 31.08-23, Tilsvarande inntrekket på fjerde/øverste etasje på naboblokka, eller ikkje så langt ifrå, dette hadde ført til at det blei sleppt i gjennom meir lys og auka sikta for mange. Men det er eit problem i Ulstein kommune at politikarane gir dispensasjon frå.høgd, som "stel" lys og utsikt frå innbyggarane, anten dei bur i sentrum eller brukar tid i sentrum. Mi anbefaling er at kommunen bør ha/knyter til seg ein kommunearktitekt, og at kommunepolitikare tar seg god tid og sørger for ein heilheitleg plan som byggjer på dei ulike delane Ulsteinvik sentrumsområdet sin karakter. Der ein hindrar at politikarane kan opne for framtidige dispensasjonar for høgd på boligblokker og der ein tar omsyn til naboar/småhusbebyggelse ved mellom anna krav til form, volum, avstand og lysforhold for eventuelle naboar.

I eit område som Mylna som så mange har utsikt til og brukar i dag, villle etter mange si meining det absulutt beste vere å regulere/omregulere det til friluftsområde med parkaktig område rundt, i tilknytning til fiskebåthamn og molo. Der er no allereie planlagt eit bygg på Sjøsida med nye leiligheiter i sentrum, pluss mange sentrumsnære leiligheiter/boligar under bygging for eksempel ovanfor kyrkja , og Skeide for eksempel er no ikkje lenger i frå i bil enn dei øverste boligane i Ulsteinvik. Eg tenkjer at Ulstein kommune har vore dyktig til søkje på og fått tippemidlar og anna finansiering utanfrå, og med innsats på søkefronten, kunne dette bli eit flott og stelt Mylnaområde som svært mange innbyggarar og besøkande ville hatt glede av. Så derfor ber eg kommunepolitikarane, vurdere reguleringa der vidare, og muligens satse på idear som kom fram i konsulentoppdraget kommunen har hatt på dette.

Sidsel Scheide (6065 Ulsteinvik, 2023-09-05)

#122

Jeg vil beholde den gode gamle Mylna. Bevar uteområda langs sjøen lengst mulig. Fisking og spaserturer med havutsikt er med å gjøre Ulsteinvik til en god by å bo i.

Marianne Gjerde Scheide (Ulsteinvik, 2023-09-06)

#123

Det å bygge et høyhus ved strandkanten vil være til skade for bymiljøet i Ulsteinvik.
Det må være mulig å benytte området rundt den gamle Mylna til noe annet enn ett høyhus. Dette er et unikt område i sentrum og vil bli borte for alltid om høyhuset kommer.
Jeg etterlyser mer kreativitet fra kommunen rundt byutvikling og ønske om å utforme et sentrum for framtiden.

Oddvar Pedersen (Ulsteinvik, 2023-09-07)

#125

Eg vil ha Mylna slik den står, og ha open ut mot sjøen. E

Anett-Elise Garshol (Ulsteinvik, 2023-09-07)

#127

Eg støttar det Tonje Ytrebø skriv. Meiner i tillegg at saksbehandlinga frå kommunen si side, både politisk og administrativt, verkar uryddig og i strid med grunnleggande demokratiske prinsipp.

Alexander Paus (Ulsteinvik, 2023-09-08)

#128

Eg signerer fordi eg meinar at dei planlagte blokkene er kraftig overdimensjonerte, og vil øydeleggje utsikt og bokvalitet for mange hus bak. Eg bur no i Oslo. Men er frå Ulsteinvik. Og fylgjer med på saka i Vikebladet Vestposten.

Ragnar Scheide (Oslo, 2023-09-08)

#131

Mylna bør bevares og integreres med et eventuelt nytt bygg. Dette er et viktig bygg som viser noe av Ulsteinvik si vel 70 års historie. Dette er på enden av Sauneset og ikke i sentrum med sin maks byggehøyde. Der for er maks byggehøyde gitt av dei to bygningene som allerede står i området.

Kjetl Scheide (Ulsteinvik , 2023-09-08)

#133

Fordi jeg her helt enig i protestene som har fremkommet.

Dagfinn Paus (Ulsteinvik, 2023-09-10)

#134

Strandsona skal være tilgjengelig for alle

Gunn Bente Drevland (Brandal, 2023-09-10)

#137

Huset er for høyt og for stygt

Beate Langnes (Ulsteinvik, 2023-09-11)

#138

Totalt meiningslaust!! Monge andre plassa i bygda en kan sette opp høghus, men ikkje på Saunes🤬

Ellen Bø (Ulsteinvik , 2023-09-11)

#144

Det er nok blokker i sentrum no

Elsa Bergmann (Ulsteinvik, 2023-09-11)



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...