Si nei til kutt i ressurser på Vetland skole for hørselshemmede!

Vetland skole må redusere med flere stillinger kommende skoleår om skolebyråd i Oslo, Inga Marte Torkildsen får det som hun vil.

I skolebudsjettet for kommende fireårsperiode foreslås et alvorlig kutt i bevilgningene til Vetland skole for hørselshemmede. Kuttet vil innebære reduksjon i stillinger, som rammer elevenes opplæring.  Dette er ikke til barns beste, Inga Marte! Som skolebyråd er det vel nettopp barns beste du er opptatt av og jobber for?

Heldigvis finnes det gode hjelpere blant opposisjonspolitikere i Oslo. De bidrar det de kan. Nå må vi støtte dem og elevene på Vetland skole med vår signatur. Absolutt frist er den 16. juni. Da behandles revidert budsjett for Oslo.

Stopp kuttet i bevilgningen til Vetland skole! Signér nå!

Vetland_plakat.png

Hørselshemmede barns organisasjon, ved Bente Lundberg    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Hørselshemmede barns organisasjon, ved Bente Lundberg fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.