Redd Mosjøen sykehus
Vi står i fare for å miste akutt/-og døgnfunksjoner i Mosjøen, og det protesterer vi på.
Signer på at Helgelandssykehuset avdeling Mosjøen skal bestå slik det er , med døgnfunksjon og akuttberedskap 24/7.
Vi protesterer mot et dårligere sykehustilbud i Mosjøen, der vi får lengre vei til behandling, med fare for sterke funksjonstap og tapte liv. Signer samtidig på at man står i fare for å miste masse kompetanse.
Signer på at våre liv er like mye verdt som andres.
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.