Redd butikken på Lindøya med Svenn Ove som driver. Vi må ha en ekstraordinær generalforsamling.

Kjære øy beboer.

Vi har vell alle fått med oss den triste nyheten at forhandlingene mellom vell styret og Svenn Ove har strandet. Dette er for mange av oss veldig triste nyheter da Svenn Ove og butikken er et sentralt sosialt midtpunkt for oss øyboere. Og ikke minst en innholdsrik butikk, med godt utvalg. Det er mange eldre/ uføre på øya som er helt avhengig av en god butikk. Vi kan også trygt sende barn og barnebarn bort alene da vi vet at de blir trygt ivaretatt.

Vi vet hva vi har, men vet ikke hva vi får.

Det tør å påstås at butikken Svenn Ove har driftet er den beste vi noen gang har hatt gjennom tidene. Dette kan vi ikke miste!

Forhandlingene strandet på hvem som skulle stå ansvarlig for det økonomiske vedrørende nye kjøl og frysedisker + el installasjon av dette. Styret gjorde hva de kunne, for å beholde Sven Ove. Men på bakgrunn av forrige generalforsamlingsvedtak kunne ikke styret gå utover sine fullmakter. Det som gjøres nå er ikke til hensikt å stille mistillit til styret, men kun å gi styret fullmakt til å behode butikken slik den er idag.

Forslaget går ut på at vel avgiften økes med kr 150,- pr år, i en 5 års periode, da er dette nedbetalt. Disse pengene øremerkes butikken, og butikken er reddet med Svenn Ove som driver.

Vi, øy beboere må løse dette, og trenger 75 vel medlemmers underskrift, slik at styret kan innkalle til ny ekstraordinær generalforsamling.

Hjelp oss og redde butikken med Svenn Ove som driver. Signer og gi din stemme for dette forslaget.

Vet dere om folk som ikke er på sosiale medier så be gjerne de også signere ved og dele linken på mail feks.

Ved å signere gir jeg Hanne Haskel fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.