Nei til parkeringsplass ved Coop, for ansatte ved Heradsbygda omsorgssenter

Politikerne i Ringerike kommune er i en prosess med å utrede parkeringsplass ved Coop Extra Heradsbygda, for ansatte ved Heradsbygda omsorgssenter. Dette kan potensielt berøre mange huseiere på nedsiden av Heradsbygda omsorgssenter.

I denne forbindelse skal det sees på en mulighet for å etablere gangvei til omsorgssenteret. Jostein Nybråten, enhetsleder i Ringerike kommune, har skissert at gangveien kan bli plassert i Tors vei, Ve terrasse og Odins vei, evt Vebakken. Se skisse og innsyn i nyeste saksdokumenter her: https://innsyn.ringerike.kommune.no/wfdocument.aspx?journalpostid=2013050445&dokid=101918&versjon=3&variant=A&

Om planene iverksettes og det etableres parkeringsplass av denne størrelse ved Coop, vil det berøre veldig mange huseiere som vil måtte gi areal fra sin tomt til gangvei.

Vi ber politikerne se etter andre alternativer til parkeringsplass - skriv derfor under opprop mot parkeringsplass ved Coop. Forslag til andre steder er skissert på kart i facebookgruppen "Nei til parkeringsplass ved Coop, for ansatte ved Heradsbygda omsorgssenter".

Ved å signere gir jeg Maylinn Lykken fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.