Nei til "Nordic Refugee Rights Activists" sitt anti demokratiske opprop

Ser de angriper Sylvia Listhaug. Det er ikke den første de angriper og ikke blir det den siste. Deres helt opplagte mål er å overstrømme norge med så mange fremmede at ikke lenger Norge slik vi kjenner det er mulig å hverken redde eller kjenne igjen.

De mener:

"Norges første innvandrings- og integreringsminister, Sylvi Listhaug, står for en innvandringspolitikk som ikke står i stil med tidenes flyktningkrise. Hun utviser heller ikke noen evne eller vilje til å finne gode løsninger når det gjelder hverken innvandring eller integrering. Hun står heller frem som en ekskluderingsminister. "

Fakta er: Sylvi har snakket om å hjelpe de som virkelig trenger det, og ikke alle som utnytter seg av Syrias situasjon til å migrere til Norge. Hun har stått bak flere gode tiltak for å integrere de som vil integreres og stille krav til de som ikke vil bli integrert. Ingen før henne har gjort det så bra.

"Hun driver med propaganda for å skremme Norges befolkning og gir uttrykk for å skape et kaldt Norge der vi ikke har hverken husrom eller hjerterom. "

Dette er patetisk. Hun og andre politikere driver faktisk med politikk. Denne gruppen viser en ekstremt dårlig innsikt og respekt for demokratiets prinsipper. Hun har faktisk plikt på seg jmf. grunnloven til å sørge for Norges befolkning før noen andre. Ande mennesker i andre land er IKKE hennes ansvar. Det er pressen som driver propaganda, så skriver de om henne får de heller adressere pressen.

"Hun har tatt flere kontroversielle beslutninger som har fått kritikk fra flere høye hold, blant annet FN, WHO og Human Rights Watch. De er blant flere som mener hennes avgjørelser har vært i strid med både flyktningkonvesjonen, barnekonvesjonen og menneskerettskonvesjonen. "

Dette mener de selvsagt. Og det har de ment om Jens, og alle andre norske politikere før henne. Men ingen klarer å vise til faktiske regler som brytes. For de finnes ikke. Folkene bak denne gruppen hverken kan eller forstår FN's flyktningekonvensjon.

"Med velsignelse fra Regjeringen har hun laget instrukser om å gi flest mulig avslag og sende flest mulig ut av landet samtidig som mottaksplasser legges ned. Kommuner sitter klar til å imot flyktninger som ikke kommer. "

Igjen, null innsikt i parlamentarisk styresett. Alle som kjenner den politiske situasjonen i Norge vet inderlig vel at regjeringen er i mindretall og trenger støtte i Stortinget for alle vedtak. Og hva betyr et flertall i Stortinget? Jo det er flertall av folkerepresentasjon, nettopp slik et demokrati skal fungere. Og det at mottaksplasser legges ned betyr at alle skattebetalere slipper å betale enda mer penger som havner i rike asylbaroners lommer.

"Syrere som kom via Russland blir avslått i stor stil nå, uavhengig om de har opphold i Russland, noe som helt klart er lovbrudd."

Dette er løgn. De aller fleste som kom via Russland var Pakistanere, Aghanere og andre som slang seg med strømmen. Svært mange av disse hadde allerede opphold i Russland. De aller fleste syrere som ikke har lyget om sine historier har gode sjanser til å bli. Men de som allerede hadde opphold et annet sted må selvsagt tilbake. Skulle bare mangle.

Hvis du mener at hun har gjort en god jobb og ønsker å gi din støtte til henne så signer dette oppropet.

Du vil med din signatur vise at du fremdeles ønsker at Norge skal være godt og demokratisk land, som har hjerterom til de som virkelig trenger det, men som ikke ønsker å bli utnyttet av alle andre som ønsker å migrere hit.

Det har aldri vært viktigere å si ifra enn nå! Gi din stemme og vis hva slags land du ønsker at Norge skal være.