Nei til nedleggelse av Fjellheim Barnehage

Torsdag forrige uke kom nyheten om at flertallspartiene ønsker å legge ned kommunens minste barnehage; Fjellheim barnehage på Grødem. Det er partiene Høyre, Sp, FrP, KrF, SV og Ap som står bak det foreslåtte budsjettet. Dette skal vedtas i kommunestyret torsdag 14. desember.

I Barnehagebruksplanen, som ble vedtatt sist høst, er det klart understreket at tilgangen til barnehageplasser i nærmiljøet skal vektlegges tungt. Vi som foreldre og beboere i Grødem ser på Fjellheim-barnehagen som en hjørnestein i vårt nærmiljø. Den fungerer ikke bare som et sted for barna våre å være i løpet av dagen, men også som et samlingspunkt hvor fellesskapet vårt styrkes og hvor viktige relasjoner skapes.

La barna fortsette å bygge sine gode relasjoner i en barnehage med ansatte som bryr seg. Si nei til nedleggelse.

Ved å signere gir jeg Vivian Geier fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.