NEI til bompenger på fv.30! NEI til bom i Svølgja!

For å vise våre lokalpolitikere hvor vi står i saken om bompengefinansiert utbygging av fv.30, signer dette! Vi ønsker levende bygder og tilflytting – også i framtida. Innbyggere i Haltdalen og Aunegrenda vil lide spesielt store økonomiske byrder ved en eventuell bom i Svølgja – dette gjelder forøvrig alle Holtålens innbyggere. Ønsker du lys i alle grender? Er du imot å dele kommune og skolekrets i to ved hjelp av bom? Ved å signere oppropet viser du solidaritet og medfølelse, samtidig som du gir et tydelig signal om hvor du står i denne saken. Det er ikke bygdefolkets oppgave å betale for rassikring i Svølgja – dette er Fylkeskommunen sitt ansvar!

Ved å signere gir jeg Ingvill Erlien Borren fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.