Løshunder i Kautokeino

Vi har nå sett oss lei av løshundproblematikken i Kautokeino. Hunder på veien, hunder utfor husene til folk som gjør at folk ikke tør ha sine egne barn ute å leke/sove i vogn osv, hunder som åpner dører og tar seg inn hos folk, nedpissede trapper/inngangspartier osv. Og er man så heldig at man har tisper med løpetid sitter hannhunder på hvert hushjørne og venter med aggressiv holdning mot hverandre og andre som er i nærheten, nytter ikke å ha egen hund i band eller hundegård.

Nå må myndighetene ved Politi eller Mattilsyn ta ansvar, er det bare oss eller er det flere som synes nok er nok!!??

Er du enig i at dette må taes tak i? Signer vedlagte underskriftskampanje – denne går videre til Politiet!

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).