La oss få hotel cæsar tilbake som det var !!!

Håper at alle cæsar fan vil signere her for det som tv2 driver med nu er nesten på grensen til svindel. Det at de bare skal vise 6-7 min av serien fra mandag til tirsdag er jo helt bak mål. Dette har de gjort for at tv2 sumo skal tjene penger på oss som betaler godt over 1000,- i året.

Nu tror jeg de i tv2 har drukket noe sterke saker som dem ikke tålte. Hvis de er så dum å tror at de får flere seere på sumo en på tv da da tar de veldig feil. For å vise kun 6-7 min fra mandag til onsdag det er jo det dummeste de noen gang har funnet på. Så nå trenger de å kom seg på avrusning å vis hele episoder fra mandag til torsdag som før. For med denne ordningen de har laget nu så mister tv2/sumo masse seere. De må jo for f... se alle som er forbanna nu for dene ordningen.

SÅ TA TIL FORNUFT Å HØR PÅ HVA SEERNE ØNSKER!!!!

Her er det som tv2 har skrevet for å forsvar seg med:

Hvorfor skal ikke TV 2 sende Hotel Cæsar på vanlig TV lenger?
Serien er veldig populær på TV 2 Sumo, mens den på TV dessverre har mistet seere de siste årene. Vi ønsket ikke å legge ned serien, men har tro på at den kan leve videre på TV 2 Sumo.

JA TIL HOTEL CÆSAR SOM DET VAR FØR !!!

SIGNER HER. -------------->>>>>>

Underskriftene og kommentarene vil bli overlevert til TV2.