La Larvik skatehall leve.

Kommune direktøren har foreslått å si opp leie avtalen for larvik skatehall for å spare penger i kommunen. Dette vil få fatale konsekvenser for Larvik Skateboardklubb og medlemmene om det ikke står et like stort og godt alternativ klart høsten 2025. Vi vil ikke lengre ha noe å tilby medlemmene våre og klubbens arbeid vil med sikkerhet opphøre. Vi har investert mange hundre tusen i hallen vår og titusenvis av dugnadstimer. KLubben og hallen er drevet av noen få ildsjeler som gjør dette på fritiden sin. Hallen har og er brukt av hundrevis av barn og unge fra distriktet og omegn. Dette er også barn og unge som ikke finner seg helt til rette i den vanlig organiserte idretten som fotball, handball og lignende. De fortjener også et tilbud. Vi vil gjøre vårt for å få ned kostnadene for kommunen, men vi kan ikke drifte hallen uten kommunens hjelp. Vi vil først og fremst gjøre tiltak som får strømkostnadene ned. Vær så snill å hjelp oss med å få politikerne til å se verdien av dette tilbudet. Skriv under og del gjerne.

Mvh Stig Rune Anvik og Larvik Skateboardklubb

Ved å signere gir jeg Stig Rune Anvik fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.