La «Garden living» vanne!

Garden living må stenge ned planteskoledriften fordi de ikke får vanne. Som hageeier kan abonnenter hos Gimilvann holde vannslangen og vanne så mye de vil, men som bedrift har Garden living fått stopp. Signer og gi med det din stemme til at Garden living skal få vanne og holde liv i den fantastiske bedriften de har utviklet de siste årene.

Ved å signere gir jeg Bente Hognestad fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )