Opprop.net

Kast ut eier av scooter i sykkelparkering

Det er noen som har tatt seg friheten til å parkere scooteren sin inne på sykkelparkeringen! Denne personen må kastes ut av Kværnerbyen. Frekkhetens nådegave!!

 

Vi MÅ ta tak i dette før det blir svenske tilstander her. Signer og del!

20180421_133512.jpg


Kværnerbyen Antihundebæsjforening
Kontakt forfatteren

Signer dette oppropet

Ved å signere godtar jeg at Kværnerbyen Antihundebæsjforening vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.


ELLER

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.


Vi må bekrefte at du er et menneske.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål:




Betalt annonsering

Opprop.net vil annonsere dette oppropet for 3000 personer.

Lær mer ...