Ja til en levende by. Nei til utvidet parkeringstid og bomring i Arendal.

Utvidet parkeringstid tar livet av handelen i Arendal sentrum. Lag og foreninger flytter ut av byen og de forretningsdrivende i sentrum merker allerede en betydelig nedgang i omsetning som følge av at man nå må betale for å parkere frem til kl 20 mot tidligere kl 16. Konsekvensen av dette er at Arendal sentrum vil miste en rekke små forretninger og spisesteder som allerede sliter i konkuranse med kjøpesenterne hvor man parkerer gratis. Nei til utvidet parkeringstid og bomring! Ja til et levende sentrum!

Herman Fredrikson, Steenhuset.    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Fyll inn skjemaet under for å signere på denne underskriftskampanjen, som er opprettet av Herman Fredrikson, Steenhuset.. Forfatteren av underskriftskampanjen vil se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.