JA! Jeg er enig med FAU Åkra Skole og ønsker Grindhaug, Ådland og Sevland Skole består som i dag og at Karmøy Kommune nå går videre med planene om bygging av ny Åkra Skole vest for Åkra Idrettslag.

Skole.pngUnderskriftskampanje Mot rådmannens forslag om utredning for sammenslåing av barneskolene i Sone 2 (Grindhaug, Åkra, Ådland og/eller Sevland)

JA! Jeg støtter FAU som ønsker at kommunestyre går imot videre utredning om sammenslåing til «storskole» og flytting til Åkra Ungdomsskole.

FAU ved Åkra Skole er imot at Karmøy Kommune skal gå videre med rådmannens forslag om sammenslåing av barneskolene i sone 2. Rådmannens forslag for videre utreding som skal opp til behandling i kommunestyre. Sammenslåing av Åkra og Grindhaug + enten Sevland og/eller Ådland til ny «storskole» på Åkra.Lokalisering i bygget som i dag huser Åkra Ungdomsskole.Grindhaug «omgjøres» til ny ungdomsskole på Åkra

FAU anbefaler at Karmøy Kommune skrinlegger videre utreding foreslått av rådmann og heller starter/fortsetter med planlegging av ny-bygg til Åkra Skole vest for Åkra Idrettslag og lar Grindhaug, Sevland og Ådland skole forbli slik den er i dag.

Ved å signere godkjenner jeg at FAU Åkra Skole kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.