FOT-ruter til Stokmarknes

Vi krever at staten sikrer et tilstrekkelig rutetilbud til Stokmarknes lufthavn. Vi krever at billettprisene til Bodø, vår fylkeshovedstad, ikke skal være vesentlig dyrere fra Vesterålen enn fra de andre kortbaneflyplassene i Nordland. Vi krever flere daglige avganger til Bodø og at direkteruta til Tromsø opprettholdes. De reisende fra Vesterålen fortjener et anstendig og levelig tilbud på linje med de reisende i resten av Nordland, enten det er pasientreiser, offentlig ansatte, næringslivet, turister eller pendlere. Vi trenger et kommunkasjonstilbud som legger til rette for utvikling i regionen.

Ved å signere godkjenner jeg at Tore Christiansen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.