Stopp Vaksineaksjon.no

Quoted post


Gjest

#35 Bli voksen

2014-12-15 22:43

Rolf Erik Hanssen, jeg ser du kjører på i samme stil som du alltid har gjort de 10 siste årene, med forsøk på trakassering, som du og må møte i retten for? På tide å bli voksen snart?
Hvilken rolle spiller det om jeg er "Skiens største alkis og trygdesnylter" i forhold til om vaksiner virker eller ikke?
Når det gjelder 1000 "brækende sauer", du undervurderer tallet. Vaksinedekningen er på over 90%.


Anders, Bill Gates har sagt at han vil redusere befolkningsveksten med 15-20%. 

Hans Petter Nenseth

Replies

Røffe Roffen

#36 Re: Bli voksen

2014-12-16 22:41:00

#35: - Bli voksen 

 Næmen herregud da unge lovende Nenseth :-) nå er det ikke min skyld at det står "NAV macht frei" over inngangsdøra di og du blir  litt småtuppete... Men det blir jo litt tåpelig med en slik aksjon da... Vaksineaksjonen er jo allerede en aksjon.... men så kommer du opp med "Stopp Vaksineaksjonen" så det betyr vel  at jeg må starte "Stopp!!!!! Stopp vaksineaksjonen" også kommer du opp  med "STOPP!! Stopp!!!!! stopp vaksineaksjonen" Og det kommer jo så klart ikke som noen bombe at da kommer jeg til å etablere den onde "STOOOOOPPPPP!!!!!!!!!!!!!! STOPP!! Stopp!!!!! stopp vaksineaksjonen..... også fortsetter vi tilo det blir ca 400 Stopp ditt og datt rundt omkring.. men morsomt å se at du har skrapa sammen bunnslammet i det norske samfunnet som klarer å joine kampanjen din :-)