Folkeopprop imot EU-maktoverdragelse !


Gjest

/ #50

2016-05-29 10:57

Jeg er helt imot EU og har fått mange av mine argumenter mot EU bekreftet. Ikke bare her i Norge, men på mine reiser i utlandet ved å snakke med EU-borgere. Jeg er også helt imot at Arbeiderpartiet, med Gro Harlem Brundtland, snikinnførte Norge ved å godta en EØS-avtale som koster oss enorme summer og som viser seg å være elendig ifølge engelske toppolitikere. Vi godtar mer enn visse EU-land og vi ser nå hvor elendige avtaler vi har fått med den massive migrasjonen til landet. Både Dublinavtalen og Schengen ble satt til side av Merkel og allikevel skal Norge, som står utenfor, akseptere alt EU krever. Nå skal vi overføre vår suverenitet når det gjelder finans til EU, det er knappe 100 år etter at vi fikk vår frihet som nasjon. Jeg stemmer på et parti som nå er pådriver til dette. Hvilken vits er det å være imot EU og Arbeiderpartiet når ens eget parti gjør dette i regjering? Flesteparten av folket og de også i mitt parti er imot EU. Vi har et Storting som ikke lytter til sitt folk! Jeg håper nå Senterpartiet snur ryggen helt til det rødgrønne samarbeidet og istedet konsentrerer seg om landet vårt og folket. Alle som er for å fjerne EØS-avtalen, Schengen og kun ha en enkel handelsavtale med EU er de jeg vil samarbeide med.