STOPP overmedisinering og feilmedisinering i psykiatrien.

Velg alias

/ #12 Er vi alle vanvittige

2014-06-12 17:16

Jeg har skrevet brev til deg bent høye! Svaret var føre jul at dere beklaget min psykiatrisak... I brevet skrev du at dere skulle gå inn for medisinfrie tiltak... Og at det skulle bli mindre tvang, og frivillig å ta disse vanvittige farlige medikamentene.... Jeg måtte være på tvang i nesten tre år.... Siden jeg hadde ett fungsjonsfall måtte jeg være alvorlig sinnsyk... Psykiatrien tok kliniske undersøkelser... Nå beklager de at ikke di ble fulgt nøye opp..... Mine blodprøver viser anemi en infeksjon... Ekstrem b12 mangel som gir psykiatriske manifester..... Jeg fikk sizofrene diagnose.... Ble behandlet med 15 forskjellige antipsykotiske og trillafonsprøyter.... Klarte ikke opne kjeven .. Knabbet lutrygga rundt som en sumbi....vis jeg ikke svelget tablettene la di meg i belter... Di ville ta elektrosjokk på meg.... Dette klarte jeg så vidt å nekte..... Jeg måtte på senil utredning:((( de låste døra på rummet mitt så jeg ikke fikk ville.... Låste inn sengetøy og madrasser fra 10-20 hver dag.... Ingen pene damer her sa en psykiater... Vis han ville ha sex med meg... Var det ingen som trodde meg....... Ble kjørt i politibil med håndjern på meg.... Da ville jeg ikke ha mer av denne galskapen.... Jeg ble så syk av dette at jeg var redd for å dø.... Jeg spytte ut i 2 uker..... Ser du ikke hvor mye bedre du har blitt sa psykiaterne..... Der er galskap at jeg som pasient må lure så gale mennesker som disse behanlere.... Di sier i min erstatningssak at dette var en solid praksisav en behanling.... Igangsetting ble slettet fordi den var feil... Men psykiaterne sier at behandlingen var riktig????? Jeg fikk ME diagnosen i ettertid og b12 sprøyter.... Har fått mitt normale liv tilbake..... Jeg mista jobb sertifikat ble frarøve 3 år av mitt liv...... Psykiatrien ser bare psykiatriske symtomer.... De finner på usanne ting.... De skriver det motsatte av det du sier..... De spurte meg om min far hadde forgrepet seg på meg sexuelt.... NEI sa jeg TYDELIG..... Men da skrev di at di hadde mistanke til dette...... De prøver og finne usanne argumenter til at du er sinnsyk..... Jeg ble betraktet som alvorlig sinnsyk..... Men man klarer vel ikke kjøre en så vanskelig sak vis man var det???? Psykiatrien er det mest skremmende og vanvittige jeg har kjempa mot noen gang..... Stå på Espen vi skal klare og få en slutt på denne GALSAP........tone b Olesrud