Redd Spesialsykehuset for Epilepsi fra nedleggelse
Redd Spesialsykehuset for Epilepsi fra nedleggelse / Kunngjøringer / Spesialsykehuset for Epilepsi / Kommentarer
|
Gjest |
#12014-09-30 14:36Det er en katastrofe for de med epilepsi hvis dette blir nedlagt! De kan umulig kjenne virkeligheten for denne pasientgruppen! Jeg har selv vært der som pårørende flere ganger,og kan si at oppholder der endret livet i positiv retning for vårt familiemedlem. Videre har jeg som helsesøster møtt mange barn og unge som har nytt godt ev opphold der. De får ikke samme tilbud i sin kommune eller fylke! |
|
| |
|
Gjest |
#22014-09-30 15:52Tenk å ha et fagmiljø som er verdensledende innenfor sitt spesialområde. Er det plass til slikt i Verdens Rikeste Land? Det koster jo penger - og politikerne må jo ta pengene fra ett eller annet sted om et OL skal kunne gjennomføres. Nei folkens - skriv under og støtt opp under et fantastisk fagmiljø i verdensklasse. Denne kunnskapen må vi ta vare på og videreforedle - uansett hva det koster. |
|
| |
|
Gjest |
#32014-09-30 18:09Det vil være en katastrofe for oss med epilepsi om SSE, spesialsykehuset, blir lagt ned.Det er der kompetansen finnes. Det er en trygghet å ha spesialistene der å forholde seg til. De tar utmerket vare på pasientene sine også når det oppstår uventede komplikasjoner. |
|
| |
|
Gjest |
#42014-10-01 08:40La oss beholde ekspertisen og fagmiljøet samlet. |
|
| |
|
Gjest |
#52014-10-01 15:32Det vil være en katastrofe for oss med Epilepsi og våre pårørende. Om dette blir lagt ned. Vi trenger den kompetansen vi har på dette stedet! |
|
| |
|
Gjest |
#62014-10-03 08:11En oase i en kaotisk hverdag |
|
| |
|
mor til 2 |
#72014-10-15 20:11Kan ikke fatte at de foreslår legge det ned en gang... Har hørt så mye fint om SSE, og min sønn på 13 årstår på venteliste for å få utredet etter misstanke om skjult epilepsi.Etter mange feil diagnoser som tourette og ADHD.. Kjenner flere som har vært der både 1,2,3, => flere ganger.. Og de skryter så mye av alle som jobber der og om opplegget de har.. Så nei, DE kan IKKE legges ned.. Er så mange der ute som virkelig trenger SSE. |
|
| |
|
Gjest |
#82014-11-08 21:19Hvorfor skal det som er bra endres? |
|
| |
|
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.