Opprop.net

Nei til Råstoffutvinning i Økstrafjorden! Berakvam - Kordalsnuten

Nei til Råstoffutvinning i Økstrafjorden! Berakvam - Kordalsnuten / Kunngjøringer / Takk for signaturar! / Kommentarer


Gjest

#1

2025-09-08 06:27

Godt jobba Maria! Vi er mange som er glade i Økstrafjorden!