Ned med NFF!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Ned med NFF!-oppropet.
|
Gjest |
#12013-11-12 17:35Det må være lov å bruke sunn fornuft, og se forskjell på ren skjær glede og feiring fram for storming av baner der folk gjør det av agresjon. |
|
| |
|
Gjest |
#22013-11-12 18:12NFF bør skamme seg.. |
|
| |
|
Gjest |
#32013-11-12 18:13Å vinne i fotball gir stor glede for mang og MÅ selvfølgelig feires :) |
|
| |
|
Gjest |
#4 Re: Ned med NFF!2013-11-12 18:51#1: - ja det er jo fort litt av problemet til de som sitter på ¨stor stolen¨, at de tar alt under en kam å finner ut at her er det penger å tjene..
|
|
| |
|
Gjest |
#52013-11-12 19:43ikke faen! |
|
| |
|
Gjest |
#62013-11-12 19:51Helt latterlig av NFF. For all del....gi bøter for å vise ekte fotballglede, må være en spøk. På tide at gutteklubben grei går av snart vel! var vel kanskje ikke det riktige laget som vant, tror det er der skoen trykker!!! |
|
| |
|
Gjest |
#72013-11-12 20:43Skam dere . |
|
| |
|
Gjest |
#82013-11-12 20:44Tåpelig av NFF |
|
| |
![]() Anonymous |
#92013-11-12 22:01Det er jo ikke rart at det er dårlig med tilskuere på kampene i Norge, når man knapt har lov til å juble og vise glede over et mål eller en seier (i dette tilfellet seriegullet), uten at klubben i ditt hjerte blir straffet for at sikkerheten er for dårlig. Det virker som NFF vil at tilskuerne skal sitte i setene sine, spise pølsa si og drikke brusen sin, for deretter å gå stille og rolig hjem etter endt oppgjør. Man skal jo tross alt ikke gå på fotballkamp for å ha det gøy, man skal bare generere inntekter til NFF (og en liten bit av kaken til klubbene). |
|
| |
|
Gjest |
#102013-11-12 22:19Det neste er vel at de forbyr jubel ved scoringer. |
|
| |
|
CeliusP |
#11 Re:2013-11-13 01:07Og nettopp med dette at sikkereheten skulle ha vært for dårlig. Hva skulle vaktene ha gjort for å stoppe dette? Vi på tribunen var en god del flere enn dem |
|
| |
|
Gjest |
#122013-11-13 10:47fisering |
|
| |
|
Gjest |
#132013-11-13 12:40For noen teite meninger dere har!!! Bare kyss meg i ræva om dere trur dere skal straffe oss for no sånt tull! |
|
| |
|
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.
