VM uten Christian Nilssen!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra VM uten Christian Nilssen!-oppropet.


Gjest

#126

2014-03-25 00:13

this man is vile, disgusting and a nasty piece of work.

Gjest

#127

2014-03-25 00:19

kan ikke oopptre slikt... latterlig

Gjest

#128

2014-03-25 07:10

Flott at noen tar tak i dette. mannen burde fått sparken i NRK. JFT 96.
Gjest

#129

2014-03-25 07:44

Herregud, opprop for at en vanlig mann skal få sparken/miste drømmejobben for «uskyldige» kommentarer i den store sammenhengen? Hvor indignerte er det mulig at vi fotballsupportere kan bli? At man reagerer er ok, og det har nok ført til en muntlig advarsel internt, men oppsigelses-/avskjedsgrunn? Earth calling all football supporters.
Velg alias
Gjest

#130 Tema

2014-03-25 07:44

YNWA, JFT96!


Gjest

#131 Re:

2014-03-25 07:50

#122: -

Skrev han på NRKs sider? Det blir jo ekstra komisk dette her når Liverpool-fansen har hyret inn sine engelske brødre til å skrive piss i kommentarfeltet til dette oppropet. Trådstarter bør jo passe seg for å bruke termen "ManU" så han ikke får United-fansen på nakken. Om man legger seg på samme linje som trådstarter, og andre sutrete fotballsupportere som påtar seg offerrollen for den miste ting som man egentlig ikke har noe forhold til, så er det vel helt legitimt at det opprettes et opprop for å fjerne dette oppropets forfatter fra muligheten til å opprette et nytt opprop. Gjerne bør han få sparken også. Og miste hus og bil. Minst.

Odne

#132

2014-03-25 07:59

Blæh. Det er ganske snikete å nevne Heisel og Hillsborough i samme setning for så å håpe ingen merker det når man bare skriver om én av dem i resten av "oppropet".
Aveirinha

#133

2014-03-25 08:19

Eg har no signert oppropet. Mvh profilert United-supportar (Fem stjerner på VGD, minst tre turer i året innom John Lennon Airport, på hils med silkyjohnson og barsjefen på Andy's osv. The list goes on).

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2014-03-25 08:24


Hans Eirik Tyssen
Forfatteren bak dette oppropet

#135 Re: Re:

2014-03-25 09:00

#131: - Re:

Eg har bevisst ikkje brukt "ManU", og VG gjekk ut i forrige veke og beklaga at dei hadde brukt det. At dette vert ei stor sak i England og burde ikkje overraske nokon, men 99% av underskriftene og vel så det er norske. Du må gjerne synest det er sutrete, men vi er tydelegvis mange som meiner at det å kommentere fotball for statskanalen bør kreve ei viss grad profesjonalitet. Som både Aftenposten og Dagbladet skreiv i går: I England hadde han vore arbeidslaus. Det har vi ikkje gått inn for her. Men at gullbilletten til VM bør ryke er soleklart.

Størling

#136 Re: Lol er dette en spøk?

2014-03-25 09:30

#113: LFC mann - Lol er dette en spøk?
Greit det er upassende og uakseptabelt, men makan til hårsår gjeng har jeg aldri sett.

Enig, samme som når LFCs twitter account spøkte med Munich i fjor.

Ufint, men de beklaget seg, case closed.


Gjest

#137 Re: Re: Re:

2014-03-25 09:34

#135: Hans Eirik Tyssen - Re: Re:

At VG gikk ut og beklaget denne harmløse bruken av "ManU" viser jo bare hvor tullete dette er. Og ikke minst hvilken uforståelig makt indignerte fotballsupportere har fått. Du vet, de som slenger dritt om andre mennesker over en lav sko når det er på kamp/deltaker på et forum, fordi "det er jo bare banter og slik det er". 

Ja, det bør kreve en viss grad av profesjonalitet. Han har fått oppmerksomhet for oppførselen og han har beklaget (selv om den ikke er ektefølt) offentlig og har lovet at dette ikke skal skje igjen. Trolig har han også fått en smekk på lanken internt (noe som er alvorlig i arbeidssammenheng), men her skal faklene og høygaflene hentes frem og personens liv skal ruineres. At handlingen er såpass uskyldig i den store sammenhengen er irrelevant. Han har fått en advarsel internt, deal with it. Han omtales også som en meget dyktig ansatt, noe som betyr mer enn hva et falskt hylekor måtte mene. 

PS. I England hadde han vært arbeidsløs fordi man er redd for å skape noen som helst form for kontroverser som kan knyttes til arbeidsgiveren. Media i England er kanskje de største hyklerne i verden. Har bodd der selv og fått oppleve dette på nært hold.


Gjest

#138

2014-03-25 13:00

Absouloute disgrace he should resign immediately or face the sack

Gjest

#139

2014-03-25 13:27

Det finnes mange latterlige fotballsupportere, men hvem synker så lavt som å "godte" seg over en stor tragedie? Denne personen har herved mistet all respekt fra min side. Jeg synes folk som er så langt nede etter et, etter min mening, mer enn fortjent 0-3 tap, ikke har noe de skulle sagt om fotball, eller for den saks skyld sport generelt. Dette er ikke en person jeg ønsker å høre noe fra i framtiden. Hvis dette er alt NRK har å by på, kommer jeg til å la være å benytte meg av dem. Dette er ikke greit. Og dette er en person som representerer NRK. Kondolerer på deres vegne. Jeg tror hvis Manchester United fikk velge mellom å ha fans som dette, og ikke å ha fans i det hele tatt, hadde de valgt sistnevnte. Dette er helt tydelig en person som ikke forstår seg på fotball, og har respekt for fotballens historie.
Properscouser

#140

2014-03-25 13:47

What a complete tosser this lad is. A disgrace to a proper institution that NRK is. He needs to be smacked around his head and maybe he should work for bloody Valranga or some shite team in the Noggie league. Bring the wee lad Flanno in as replacement then you'll also got a taste of some proper accent not like those fake manc tossers they have now. This is bang out of order!


Gjest

#141

2014-03-25 13:50

Hes a wool

Gjest

#142

2014-03-25 13:53

rett å slett latterlig
!

#143 Re:

2014-03-25 13:55

#129: Gjest -

Jobber man i NRK er det ikke greit å godte seg over en av de største tragediene i fotballens historie offentlig. Enhver person som har sosial forståelse og kan litt fotballhistorie vet at dette ikke er greit. Hvis man synker så lavt etter et fortjent tap, har man rett og slett ingenting som sportskommentator å gjøre. Dette innlegget er ikke uskyldig. Han går konsekvent ut for å såre folk. Hvorfor ellers skulle han skrevet noe så latterlig som dette? Hvis du ikke ser at dette ikke er en uskyldig kommentar bør du kanskje lese litt fotballhistorie. Og så kan du jo også prøve å finne ut om det noen gang har vært en sportskommentator som har sagt noe lignende? Hvis ikke kan du jo reflektere over hvorfor...


Gjest

#144

2014-03-25 14:19



Gjest

#145

2014-03-25 14:26

Thank you for bringing this to out attention. People turn to forget that those innocent 96 who lost their lives only went out to see their beloved team play football just like a family day out. So for another human being "God knows if they are" to come out and make such a comment about them, I say, "CHRISTIAN NILSSEN, PRAY THAT YOU COME BACK HOME SAFELY TO YOUR FAMILY, EVERY TIME YOU GO TO FOOTBALL GAMES" Because if you don't, some SCUM LIKE YOU will start to make similar comment about you and your family on twitter.
Didier Drogba

#146

2014-03-25 14:26

It's a f***ing disgrace!

Gjest

#147

2014-03-25 14:29

Usmaklig!

Gjest

#148

2014-03-25 14:58

How dare Mr Nilssen bring himself, his family, his company, his country and the game into disrepute, shocking behaviour from a public figure. SHAME ON YOU.

Gjest

#149

2014-03-25 14:59

nilssen you scumbag

Gjest

#150

2014-03-25 15:06

Sad, sick, typical manc scum.