REDD HAMAR TEATER!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra REDD HAMAR TEATER!-oppropet.


Gjest

#1

2014-01-24 12:52

Unødvendig å slå i hjel mangfoldet i Hamar kommune. Det er vel nok at ungdomskontakten er lagt ned? I tillegg handler det om å verne om noe historie. Alt trenger ikke være skeive glasshus..

Gjest

#2

2014-01-24 13:56

Som tidligere student ved Stange videregående skole og beboer på Hamar er Hamar Teater og dets virksomhet min eneste grunn til å komme tilbake Hamar for å sjekke ut byens kulturvirksomhet. Noe jeg gjør hvert eneste år! Utrolig trist hvis det blir prioritert vekk og solgt! Finner man penger til stupetårn får man jammen finne penger til Hamar Teater også. Det blir en politisk tabbe uten like hvis ikke! Redd Hamar Teater!

Gjest

#3

2014-01-24 15:38

Like viktig for kulturen som snø for skiidrett . En viktig kamp som alle må støtte

Gjest

#4

2014-01-24 15:42

stå på

Gjest

#5

2014-01-24 15:59

Støtter kampen for fortsatt kulturaktivitet i Hamar Teater. Ønsker lykke til!

Gjest

#6 Re:

2014-01-24 16:11

#1: -

Kunne ikke sagt det bedre :D


Gjest

#7

2014-01-24 17:59

Break a leg!!

Gjest

#8

2014-01-24 18:01

Selvfølgelig må Hamar teater bevares!

Gjest

#9

2014-01-24 19:23

JA FOR FAEN

Gjest

#10

2014-01-24 19:38

Jeg skulle gjerne deltatt i fakkeltoget, men har ikke muligheten pga skolegang på NSKI. Det siste Hedmark trenger er færre kulturarenaer, og Hamar Teater er med på å styrke kulturen i Hedmark samtidig som jeg personlig mener det er en stor del av selve Hamars kultur; Sespielt barne -og ungdomsteateret deres, som gir barn og ungdom i Hamar mulighet for å utrykke sin kunstneriske gnist; Om det så er kun for å prøve eller fordi man har ett sterkt ønske om det.

Jeg vet selv ikke om jeg hadde vært der jeg står i dag hadde det ikke vært for mitt eget barne -og ungdomsteater. Vær så snill å forstå hva slags påvirkning slike ting har på byen deres og kulturens fremtid!

Jeg tviler ikke på at Hamar Teater vil gjøre alt for å komme seg opp på beina om de lokalet deres blir solgt, men jeg mener at det bare er dumt å fjerne noe som leverer produkt med slik kvalitet som Hamar Teaters avdelinger gir og ser absolutt ikke Kommunens hensikt ved dette tiltaket! For guds skyld la det stå.

Mvh:
Robin Øverby

Gjest

#11

2014-01-24 21:45

Jeg har hatt stor glede av de forestillingene jeg har sett her de siste årene, og ønsker å fortsette med det. Flotte lokaler for de beste talenter byen vår har.
Kristina B Syversen
Gjest

#12

2014-01-24 22:36

Har selv vært del av Hamar teater, og jeg lærte utrolig mye!! Jeg vet at andre unge vil ha like mye utbytte av Hamar teater som jeg hadde.


Gjest

#13

2014-01-24 23:17

Kjære kommune politikere
Det er på tide at dere begynner å se på langtidsvirkningen av de beslutningene dere tar. Den kortsiktige, økonomiske vinsten dere får ved salget av Hamar Teater er selvfølgelig fristende. Men det er kommunens jobb å ta beslutninger basert på hva som vil være best for Hamar bys befolkning ikke bare nå, men også framover. Vil dere skape en by som er kjedelig å bo i og som derfor tiltrekker seg færre tilflyttere og skaper flere utflyttere? Vel, gratulerer. Hvis dere gjennomfører salget av Hamar Teater så er dere et skritt nærmere det resultatet. De gode nyhetene er at dere fortsatt har tid til å ta en ordentlig kikk på hva Hamar Teater gir dere; før dere tar noen beslutning som helst. Ja, dere leste rett: gir. Før dere tar en beslutning bør dere gjøre en grundig analyse av langtidsvirkningene av salget av Hamar teater og hvordan det kommer til å påvirke bunnlinjene - og jeg håper da inderlig at dere ikke fortsatt er så old school at dere bare har en bunnlinje. Tenk dere om nå, før salget av et hus vil gjøre Hamar by fattigere, alt i navnet kortsiktig profitt.

Gjest

#14

2014-01-25 11:33

Støtt Hamar Teater!

Gjest

#15

2014-01-25 18:23

Det er for få scene og teater arenaer for barn og ungdom i Hedmark som det er. Ikke fjern det vi allerede har.

Gjest

#16

2014-01-25 21:27

Slike ildsjeler må man ta vare på- Hamar blir et fattigere sted uten Hamar Teater! og ringvirkningene av arbeidet som gjøres her merkes langt utenfor Hamar.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2014-01-26 09:27



Gjest

#18

2014-01-26 09:34

Hamar teater er en flott teater som gir Hamar noe mer. Det er en av de få tingene som gjør Hamar til Hamar. Du skal lete lenge for å finne en person som ikke har vært med på noe i regi av Hamar Teater. Og enda lengre for å finne en person som mislikte opplevelsen sin der. Hamar Teater er et flott teater, drevet av flotte mennesker.
Redd Hamar Teater

Mvh Sondre Saxrud

Gjest

#19

2014-01-27 09:20

Dette oppropet er superviktig og det viser ikke bare at vi har ungdommer i Hamar og omegn som er glad i Hamar Teater, men at vi også har ungdommer med TÆL!
Jeg skriver under på vegne av meg selv, som både har fulgt med på all den positive aktiviteten "på huset", men også har vært på mange morsomme, flotte og sterke forestillinger som publikummer. Jeg skriver også under på vegne av min datter som kom hjem en dag og sa: "Mamma, vi må gjøre noe!" Hamar Teater representerer noe litt annerledes som treffer mange bra. Det disse flotte folka står for, bidrar til et herlig mangfold og gjør byen unik! La dem få fortsette å fylle den flotte bygningen med herlig liv og røre. Jeg vet at de får det til! :-)

Gjest

#20

2014-01-27 15:13

Nydelig å kunne sette seg på toget i Drammen og kjøre til døra! Dessuten et herlig lokale. Ikke selg!

Gjest

#21

2014-01-28 06:59

Lykke til

Gjest

#22

2014-01-28 20:46

Ja, dette skriver jeg gjerne under på!

Gjest

#23

2014-01-29 09:18

Bevar de flotte lokalene til den virksomheten de har hatt i årevis. Det vil ikke bli det samme i et nytt kulturhus. Atmosfæren, lokalene, folkene.

Gjest

#24

2014-03-07 22:52

Hamar Teater har sjel! (Minner meg om et teater i London, hvor jeg var så heldig å få være student.) For Guds skyld ta godt vare på skuespillerne i Turnekompaniet og det de gjør! Da vil jeg fortsatt bo i Hamar.