Ytringsfrihetens helter til Lillehammer

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Ytringsfrihetens helter til Lillehammer-oppropet.


Gjest

#1

2014-01-07 13:04

Ytringsfriheten er viktig derfor støtter jeg dette oppropet i håp om at det nytter

Gjest

#2

2014-01-24 12:29

10mennesker

Gjest

#3

2014-01-24 16:58

Morsomt for meg å signere: Jeg var selv samvittighetsfange i Sovjet i 1970, da jeg ble fengslet for å ha demonstrert for frigjøringen av dissidentene forfatter Yoli Galanskov og general Piotr Griogorenko. Jeg ble holdt i kriminalasyl, og ble dømt til ett års i fangeleir.
Vennlig hilsen Gunnar Hauk Gjengset, PhD.

Gjest

#4

2014-01-29 13:32

The freedom of speech is a natural right that any one never and ever expecting from the second party or the political leaders. so, all speech heroes should be free!!

Gjest

#5

2014-02-10 22:21

Det minste man kan gjøre er å signere og vise at man bryr seg


Gjest

#6

2014-02-10 22:24

Det minsteman kan gjøre er å signere og vise at man bryr seg

Gjest

#7

2014-02-13 22:51

Diktaturer legitimerer sin berettigelse gjennom religioner (Putins Russland, sheikene i Saudi-Arabia, Kina etc - ulike religionsfundamenter, like varianter av jævelskap mot særlig kvinner, med grader av uforståelig ondskap og makt og overgrep ). For å se hvordan det står til i landene, kan vi enkelt sjekke nivået på korrupsjon (Transparency International) og nivået på mangel av pressefrihet/ytringsfrihet. Fiendebildet er ikke "dem mot oss" eller "Østen mot Vesten", men penger og makt, og derfra - korrupsjon (og dermed overlevelse for noen, slik systemet er). Og i dette systemet overlever mange litt, men de fleste aldri. SLUTT Å BRUKE RELIGION SOM UNNSKYLDNING, FORKLARING ELLER LEGITIMERING!