JA TIL DYREPOLITI! DYREVERN UT AV MATTILSYNET.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra JA TIL DYREPOLITI! DYREVERN UT AV MATTILSYNET.-oppropet.


Gjest

#51

2013-10-11 00:25

Denne mannen MÅ stoppes.

Gjest

#52

2013-10-24 15:47

Er Matilsynet klar over hvilke signaler dette sender ut?

Gjest

#53

2013-10-24 15:55

DET ER PÅ TIDE, Å FÅ UT FINGERN.

Gjest

#54

2013-10-24 17:22

Har signert.

Gjest

#55

2013-10-25 08:08

Ja til dyrepoliti!

Gjest

#56

2013-10-27 16:13

Signerer!

Gjest

#57

2013-10-27 17:20

Dette bør være høyt prioritert i den nye regjeringa, men vil det hjelp.... Mattilsynet ønsker jo Dyrepoliti i Norge, men Politiet sier NEI ?!
Mina

#58 DYREPOLITI i Norge - SNAREST

2013-10-27 17:26

Politikerne må gripe inn. Mattilsynet ønsker jo Dyrepoliti . men Politiet sier NEI.... !?! Hva gjør vi nå da, for å få Dyrepoliti i Norge ? Tror vi må gjøre mer enn denne underskriftskampanjen, men det er jo en begynnelse

Gjest

#59

2013-10-27 17:30

Har skrevet under på noe lignende og gjør det gjerne igjen...Mattilsynet må ut av saker som har med levende dyr og gjøre.....Dyrepoliti må inn...Skandaløst og forferdelig at hunder blir sendt tilbake til denne valpefabrikken med politiets og mattilsynets godkjenning..
AnjaStranger

#60

2013-10-27 17:52

Det finnes så mange saker hvor MT og Politiet har rett og slett brukt makt for å dra hunder og andre dyr fra sine eiere, samtidig som de ikke løfter en finger for andre saker (har selv erfaring hvor hesten min ble mishandlet da jeg studerte utenlands, de gadd ikke engang å gi meg svar). Følg med på rettferdighet for Balder og Odin, den saken har og raflet opp mye, samt ekteparet i nord med sine sledehunder hvor 27 hunder skulle bli avlivet. Bra jobbet! Har signert, men NOAH har fått inn 40 000 signaturer for dyrepoliti, som regjeringen (den som var) avviste. Kanskje nå med nye folk i ledelsen så kan vi gjøre en forskjell, for vi er alt for mange dyre eiere, mennesker som elsker dyrene våre, som ser på dem som likeverdige familiemedlemmer, til at det skal bli håndtert på den måten de har vist til nå. NKK har og gått gjennom hundeloven og skrevet en rapport for hvordan den fungerer i praksis, spesielt i forhold til raseforbud (hvor mange hunder har blitt dratt fra familiene sine uten å i det hele tatt vist noen aggressiv adferd? hvor mange har måttet bøte med livet fordi MT og Politiet ikke har nok kunnskap?) og løs hund. Selv bor jeg i Rogaland og jeg er nesten redd for å ferdes der hvor andre mennesker uten hund går for de kan jo bare ringe politiet og si at mine hunder er aggressive, at de ble skremt av dem, så kommer de og tar dem. Det er ikke slik vi vil ha det i dette landet som visstnok skal være et av de beste landene å bo i! Vi som har kjæledyr blir ofte behandlet som kriminelle til det motsatte er bevist, så det går faktisk mot Norsk Lov. Igjen, bra jobbet, fortsett, få inn så mange signeringer som mulig, del det ut, få samlet alle de der ute som er enige men som ikke bor nært nok til å engasjere seg, få med dere de familiene som aldri har møtt på disse problemene men som egentlig nikker og føler med de som opplever det. Vi må stå samlet for å få det endret!

Gjest

#61

2013-10-27 18:08

Dette er en VELDIG VIKTIG SAK, og MÅ bli lagt stor press på! Vi MÅ kjempe imot idiotiske TAPERE som plager dyr, mishandler dyr og hjelpe de som ikke klarer å ta vare på dyrene sine pga situasjonen tilsier det!
Dyr kan ikke snakke, så vi MÅ gjøre det for dem!

Gjest

#62

2013-10-27 20:19

Ja til dyrepoliti!
Gjest

#63

2013-10-27 20:20

Dette er en så viktig sak som må bli tatt alvorlig! Ja til fungerende dyrepoliti!

Gjest

#64

2013-10-27 20:25

Et helt nødvendig tiltak!!! Stå på!

Gjest

#65

2013-10-27 23:37

Dyr har like mye følelser og livsverdi som mennesker! Det er på høy tid at de får et eget politi som tar vare på deres rettigheter!

Gjest

#66

2013-10-28 12:16

.

Gjest

#67

2013-10-28 19:29

Mange dyr i Norge blir behandlet helt forferdelig, og dette er virkelig IKKE greit i Norge som skal være et av verdens best land å bo i. På tide at vi hever standaren!

Gjest

#68

2013-10-29 12:50

fyfaen så dårlig av poitiet å ikke ta tak i denne saken. særlig når det egentlig ikke vi som bor på denne planeten. det er dyrene, vi er inntrengere i dyrenes hjem og så er det vi som ødelegger for dem? vi er et helt forferdelig avkom, mennesker er bare ute etter oppmerksomhet og gjør tydeligvis jæskla mye for å få den. stå opp mot dyrenes rett sier jeg bare! dyrene var på denne jorden først, og det var vår oppgave å ta vare på dem, og faen ikke utslette dem!

Gjest

#69

2013-10-29 12:53

norge skal liksom være det flotte landet, men det er virkelig ikke flott å se/høre om at flere hundre dyr i året blir mishandlet eller avvlivet på grunn av mennesket. på tide at Norge hever standeren og gjør det som trengs for å redde dyrene som har like mye liv, sjel og rett til å leve som oss!

Gjest

#70

2013-10-29 12:56

Ja til dyrepoliti!

Gjest

#71

2013-10-29 12:57

Norge som er et så rikt land, burde klare å anskaffe seg et dyrepoliti!
Dette er latskap..
velaug

#72

2013-11-03 15:27

Enn bruk av vivisection? dét er tortur og mishandling under eksperimentering med levende dyr i laboratorier, millionvis av dyr blir torturert til döden hvert år, i EU har det europeiske borgerinitiativet www.stopvivisection.eu samlet underskrifter i et helt år i 28 land, det tok slutt i går, og på grunn av suksessen blir forhåpentligvis tatt i betraktning av det européiske parlementet i 2014 med en ny lov som avvikler lab-tester på dyr. Dette har jeg ikke hört noe som helst om i Norge,også der kreperer tusenvis av hunder,katter,aper osv i industri-og forskningslab'er..! Er dette tabu?? Heretter bör HELE EUROPA si STOPP!

Gjest

#73

2013-11-05 12:52

Det er et behov for beskyttelse for dyrene! De kan ikke snakke for seg, det er vi som må snakke for dem. SÅ GJØR DET RIKTIGE, og innfør dyrepoliti i Norge.

Gjest

#74

2013-11-07 16:22

!

Gjest

#75

2013-11-18 22:35

Det må skje noe nå, Norge!