Vi trenger dyrepoliti!!!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Vi trenger dyrepoliti!!!-oppropet.


Gjest

#1

2013-08-14 17:32

Ja vi trenger virkelig å erkjenne at nå er det nok med underholdning, nå må Guds Folk virkelig omvende seg før det er for sent og handle på det Gudsordet som 2.Krønikebok 7:14 advarer om!!! Jeg har ihvertfall handlet på det!!!
Administrator

#2 Welcome to new members of the World Wide Prayer Tower

2013-12-11 04:27

We are happy to see that new people are signing into The World Wide Prayer Tower. Those that becomes members will also be considered to receive the best teaching ever on God's Principles. Those of the members that receive God's call on them will also have the opportunity to be chosen by God for Ministry Work here in the world wide prayer tower and we want to teach those in God's Principles but we will also teach those that receive the call of God. Because those people need to get the best teaching ever on God's Principles to be able to destroy the work of the devil in their life and their loved ones life and receive God's 1st priority for their life and then be chosen workers of God.
Geir Johnsen
Forfatteren bak dette oppropet

#3 Re:

2016-01-06 18:30

#1: -  

 Det er så sant så sant og bønnetårnet er for de som bl.a. vil redde folk og land og faktisk den frie del av verden fra å komme inn under kommunismens åk eller muhammedanismens åk fordi satan har sine regimer og når nasjoner ikke vil omvende seg så blir de av satan presset til å godta diktatur eller totalitarianisme. Det onde starter i det små og tar til slutt hele nasjonen og holder den i et jerngrep slik som det skjedde med Kina, Hitler Tyskland, Stalins Russland, Nord-Korea osv. Den onde spiralen må brytes og da må Guds Folk samles i bønnetårnet og handle på 2 Krønikebok 7:14:

Dersom mitt folk som er kalt ved mitt navn ydmyker seg, ber og søker mitt åsyn og vender seg bort fra sine onde veger så vil jeg høre fra himmelen, tilgi deres synd og lege deres land.

Med andre ord. Når et land blir sykt på så mange ulike måter så er det en åpenbaring av tilstanden på Guds Folk i det landet!